مسئول موکب خدام الحسین از برپایی این موکب در مسیر ۱۵ کیلومتری کربلا برای دومین سال متوالی خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۲۹۶
پرچم ایران بر فراز موکب خدام الحسین بر افراشته شد

به گزارش نامه نیوز،محسن آخوندزاده با اعلام این خبر گفت: موکب خادم الحسین با عنوان موکب طلاب الجامعات الایرانی در مسیر نجف به کربلا به ارائه خدمات به زائران پیاده امام حسین می پردازد.

آخوندزاده با اشاره به اینکه موکب خدام الحسین با راه اندازی واحد آشپزخانه در ۳ وعده میزبان زائران است گفت: آشپزخانه موکب هر روز با طبخ حلیم و قیمه در هر وعده ۱۰ هزار غذا توزیع می کند.

وی افزود: امسال یک حسینیه با ظرفیت هزار و ۵۰۰ نفر در موکب تعبیه شده است که در آن نماز جماعت و سخنرانی و عزاداری برپا می شود.

مسئول موکب خدام الحسین همچنین گفت: امسال با همکاری سازمان هلال احمر یک کلینیک صحرایی در موکب تشکیل شده است که پزشکان این سازمان در مسیر، زائرانی را که دچار مشکل شده اند را معالجه می کنند.

آخوندزاده گفت: با مساعدت تولیت حرم امام رضا و حرم حضرت معصومه بسته های نمک متبرک در ایام اربعین حسینی میان زائران توزیع می شود. ضمن اینکه دو بنر بزرگ از حرم امام رضا در مسیر نصب شده تا زائران خارجی با این تصویر عکس یادگاری بگیرند.

وی توزیع ۷۰۰ هزار سربند با شعار "یا لثارات الحسین"، ۲۰۰ هزار برگ زیارت اربعین و زیارت عاشورا و ۱۰۰ هزار کارت پوستال را نیز از دیگر هدایای موکب خدام الحسین به زائران پیاده خواند.

وی توزیع بسته های آجیل مشکل گشا که با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آماده شده است را نیز از دیگر فعالیت های موکب خواند و گفت: این طرح با عنوان یک طرح ساده از سوی مادران شهید انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها