جام جم ورزشی: مدیربرنامه‌های فابیو جانواریو گفت: باشگاه استقلال پیشنهادی به این بازیکن نداده و البته این بازیکن از تمرینات حرفه‌ای به دور است.
کد خبر: ۷۴۶۸۰۳
بازگشت فابیو جانواریو به استقلال؟

از روز گذشته بحث بازگشت فابیو جانواریو به استقلال مطرح شده تا جایی که حتی از قول این بازیکن نقل قول‌هایی مبنی بر اینکه حاضر است برای استقلال مجانی بازی کند منتشر شد.

علیرضا نکومنش مدیر برنامه‌های جانواریو در این ارتباط گفت: روز گذشته نمایندگان دو رسانه ورزشی با من تماس گرفتند و از من پرسیدند که ایا بحث بازگشت جانواریو به استقلال صحت دارد یا خیر که پاسخ دادم من چند روز پیش در برزیل حضور داشتم و با جانواریو صحبت کردم ولی او شرایط بازگشت را ندارد.

وی افزود:البته جانواریو تمرین می‌کند ولی تمرینات او حرفه‌ای نیست ولی باز هم تاکید کردم اگر استقلال بخواهد ممکن است با توجه به تعطیلی و فرصت باقیمانده لیگ با او صحبت کنم.

مدیر برنامه‌های جانواریو در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال درخواستی برای جذب جانواریو داده است یا خیر گفت: واقعیت این است که تا این لحظه هیچ درخواستی داده نشده است. البته چند بار آقای قلعه‌نویی و رضائیان جویای احوال فابیو شده‌اند اما اینکه پیشنهادی رسیده باشد درست نیست.

نکومنش در پایان گفت‌و‌گو گفت:جانواریو یک سال است که در بحث مباحث تجاری در کشورش وارد این عرصه شده و بعید است که بتواند این شرایط را از دست بدهد مگر اینکه باشگاهی خواستار او باشد که با توجه به دوری او از میادین کمی این موضوع بعید به نظر می‌رسد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها