خسارت گردباد به 100 واحد مسکونی در مازندران

توفان و گردباد شدید، عصر دیروز ساکنان شهرهای مرکزی استان مازندران را غافلگیر کرد و به بیش از صد واحد مسکونی و تعدادی خودرو خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۷۴۵۲۸۸

توفان در شهرهای بابل، قائمشهر و سوادکوه از شدت بیشتری برخوردار بود و بیشترین خسارت در شهر بابل گزارش شده است. وزش توفان خسارت جدی به پاسگاه سجادرود بابل وارد کرد. آبگرفتگی معابر در شهرستان بابل زیاد است و آموزش و پرورش این شهرستان دچار آبگرفتگی شدید شده و روستاهای کفشگرکلا و منطقه گلیا بابل با توجه به وزش توفان شدید دچار خسارت جدی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از خسارت جدی به بیش از 60 واحد مسکونی در روستای قرآن‌کلا خبر داد و به فارس گفت: در روستاهای سیدکلا و کاردیکلا باد سبب واژگونی سقف واحدهای مسکونی این منطقه شد.

رستم زرودی همچنین از تخریب پنج واحد مسکونی در روستای لره شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: در بخش مرکزی این شهرستان به سقف 15 واحد مسکونی خسارت جدی وارد شد.

این مسئول از تخریب 20 واحد مسکونی در سوادکوه شمالی نیز خبر داد و افزود: قطعی برق در این منطقه وجود داشت که با اقدامات انجام شده رفع شد.

وی به رانش زمین در مسیر راه آلاشت اشاره کرد و گفت: در بخش مرکزی این شهر واحدهای مسکونی چهار روستا دچار آسیب‌دیدگی جدی شد. زرودی به خسارت وارد شده به دو دستگاه سواری در قائمشهر و سوادکوه نیز اشاره کرد و گفت: این وسایط نقلیه به دلیل وزش باد شدید و قطع درخت در اثر باد و سقوط بر روی اتومبیل دچار خسارت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها