« به تو به عنوان معرف دختر مسلمان شیعه افتخار می کنم »

نامه های سردار سلیمانی برای یک نویسنده زن

یکی از مراجع تقلید در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی ، با اشاره به نام سردار سلیمانی که لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد گفت: ما سردار قاسم سلیمانی در ایران اسلامی فراوان داریم که خشم دشمن را برانگیخته است.
کد خبر: ۷۴۴۶۳۷
نام سردار سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان می ‌اندازد


آیت‌الله حسین نوری‌همدانی بر ضرورت شناخت نعمت‌هایی که خداوند به انسان داده است، تاکید کرد و گفت: در قرآن کریم 73 مورد به شکر از نعمت‌های خداوند اشاره شده که خداوند از مردم خواسته است نسبت به نعمت‌هایی که در اختیارشان گذاشته است، شکر به جا بیاورند.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی انسان در مقابل خداوند گفت: انسان موجودی اجتماعی است و اگر دقت داشته باشیم هیچ کاری روی زمین بدون مشارکت انجام نمی‌شود که در این راستا می‌شود به تهیه نان و فرآیند آن از ابتدا تا زمانی که به دست ما می‌رسد، اشاره کرد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دشمن در مقابل مسلمانان جهان صف‌آرایی کرده است، متذکر شد: از همه ابزارها برای کوبیدن مسلمانان استفاده می‌کنند و ثروتمندان جهان را برای تامین منابع مالی جنگ علیه اسلام دعوت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه غرب سعی کرده است که با استکبار، مسلمانان را زیر سیطره خود قرار دهد بیان کرد: به همین دلیل سعی دارد منابع ثروت اقتصادی،‌ منابع فرهنگی و سیاست ما را در تسلط خود بگیرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه در اسلام رژیم سلطنتی نداریم گفت: سرپرست مردم باید کنار مردم و به شیوه آنان زندگی کند ولی استکبار غرب با مسلط کردن سلاطین بر کشورهای اسلامی تلاش می‌کند که اسلام را از رشد علمی و فرهنگی دور نگاه دارد.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) عالمی فرزانه بود که توانست در مقابل استکبار غرب ایستادگی کند، بیان کرد: 35 دولت به محمدرضا پهلوی کمک می‌کردند تا بتواند در ایران سلطنت کند و اهداف آنها را در این کشور اجرا کند، ولی امام خمینی(ره) این رژیم شاهنشاهی را در هم کوبید.

این مرجع تقلید، با تاکید بر اینکه ایران اسلامی پس از انقلاب توانست، انقلاب را به دیگر کشورهای جهان صادر کند، گفت: انقلاب ایران الگویی بود که دیگر کشورها از آن استفاده کردند و این انقلاب ناشی از تدبیر ولایت بود، به همین دلیل تاکنون ماندگار شده است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری درباره با مقابله با دشمنان بیان کرد: ایشان بر ایستادگی قدرتمندانه در مقابل دشمن تاکید کردند که این سخن، تفسیر همان آیه قرآن است که می‌فرماید همیشه در سطحی از قدرت باشید که دشمنان از شما بیم داشته باشند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها