دندان‌های سالم کودکان ایرانی تا ۱۴۰۴

رئیس اداره بهداشت دهان و دندان وزارت بهداشت گفت: تا سال ۱۴۰۴ باید همه کودکان کمتر از ۱۲ سال کشور عاری از هر گونه پوسیدگی دندان و بیماری های دهان باشند.
کد خبر: ۷۴۳۳۶۰
دندان‌های سالم کودکان ایرانی تا ۱۴۰۴

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس اداره بهداشت دهان و دندان وزارت بهداشت امروز در راستای اجرای طرح بسیج اطلاع رسانی بهداشت و دهان در پارک نیاوران افزود: در همین راستا بسیج اطلاع رسانی بهداشت و دهان توسعه وزارت بهداشت اجرا می شود.

دکتر خوشنویسان افزود :همه مردم باید بدانند که کلید اصلی مشکلات هزینه های دهان و دندان در دست خود آنهاست در حالی که مردم بیمه ها را مقصر می دانند، اگر مردم بهداشت و دهان و دندان خود را رعایت کنند دیگری نیازی به پرداخت هزینه های اضافی برای درمان مشکلات دندان نیست.

وی بیان این که ما باید بیمه های درمانی خود را مجاب به ارائه خدمات سلامت محور کنیم افزود: همه کودکان زیر12 سال کشور تا 1404 باید عاری از هر نوع پوسیدگی دندان و بیماری های دهان و لثه باشند که این امر به شرطی اتفاق می افتد که هرکس مسئول بهداشت دهان و دندان خود باشید اگر هر فردی روزی2 بار صبح و شب مسواک بزند می تواند بهداشت دندان خود را رعایت کند.

دکتر خوشنویسان گفت: باید توجه داشت که مسواک شب اثر ضد تخریب و مسواک صبح اثر ترمیـم کنـنـدگی و پاکسازی دندان ها را دارد.

در تلاش هستیم با همکاری تمام جراید و رسانه و سازمانهای بیمه را به سمت سلامت فردی سوق دهیم که در این راستا افراد بزرگسالان و کودکان را 2 بار در سال تحت مراقبت دهان و دندان قرار گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها