دو فرد شرور که یکم آذرماه در مهرشهر کرج نوجوان 13 ساله‌ای را ربوده بودند در کمتر از 40 ساعت در منجیل دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۴۳۲۴۲
پوریا 13 ساله از چنگال گروگانگیران آزاد شد

بخشعلی کامرانی صالح روز پنجشنبه در این باره گفت: ساعت 15 یکشنبه یکم آذر ماه دو شرور با یک خودرو پراید ، پوریای 13 ساله را که در مسیر بازگشت از مدرسه به خانه بود در مهرشهر کرج ربودند.

وی اظهارکرد: این دو شرور 22 و 24 ساله که برای آزادی پوریا از خانواده وی درخواست یک هزار سکه بهار آزادی داشتند بعد از چند مرحله جا به جایی در استان و حتی عزیمت به شمال کشور در اقدام هوشمندانه ماموران انتظامی در کمتر از 40 ساعت دستگیر شدند.

کامرانی صالح ادامه داد: این گروگان گیری از طریق تماس با فوریت های پلیسی 110 به اطلاع ماموران رسید که با ورود تیم های مجرب تحقیقاتی و عملیاتی پلیس آگاهی استان ، کار پیگیری آغاز شد.

وی بیان کرد: بعد از بررسی های اولیه مشخص شد این دو فرد گروگان گیر ، پوریا را در راه برگشت از مدرسه به خانه در حالی که با سرایدار مدرسه بود ، دزدیده و با یک خودرو پراید متواری شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: بعد از انجام اقدامات فنی و تحقیقاتی لازم و شناسایی محل گروگان گیران در شمال کشور و با علم به این موضوع که نباید خطری پوریا را تهدید کند در اقدامی هماهنگ در محل ایست و بازرسی منطقه منجیل ، خودرو گروگان گیران متوقف و این افراد دستگیر شدند.

کامرانی صالح با هشدار به افراد شرور و مجرمین، گفت: پلیس با اقتدار و در کمترین زمان ممکن با هرگونه هنجارشکنی و برهم زنندگان امنیت جامعه بشدت برخورد خواهد کرد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها