نگاهی به ریشه اختلافات قلعه‌نویی و صادقی

خبرچینی که آتش راشعله‌ور کرد!

جام جم ورزشی: دربی 79 برعکس 4 دربی قبلی که بدون گل تمام شد، به اندازه کافی گل، هیجان و حتی جنجال داشت و فارغ از نتیجه، مردم از تماشای بازی لذت بردند.
کد خبر: ۷۴۲۴۷۵
درگیری حنیف و صادقی دور از چشم دوربین‌ها

اما صحنه‌هایی هم بود که از چشم مردم دور ماند، مثل درگیری حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی در لحظه‌ای که بازی متوقف بود. در آن دقایقی که محسن فروزان روی زمین از درد به خود می‌پیچید، سرمربی استقلال حنیف را لب خط فرا خواند و او را بابت اینکه از بنگر غافل شده، توبیخ کرد. حنیف عصبی به سمت دروازه استقلال برمی‌گشت که ناگهان امیرحسین صادقی هم از او پرسید چرا از بنگر غافل شدی که این بار حنیف از کوره در رفت و با مشت به توپی که زیربغل امیرحسین بود، کوبید... چیزی نمانده بود کار به جای باریک بکشد اما بیک‌زاده، پژمان نوری، آندو و امید ابراهیمی به مدافعان میانی استقلال نزدیک شدند و آنها را از هم جدا کردند.

توپ به زمین حنیف و امیرحسین افتاد؟!
دربی تمام شد و استقلالی‌ها برخلاف پیش‌بینی خودشان، بازنده این مسابقه شدند. نیمه اول این مسابقه برای آبی‌ها خوب بود اما نیمه دوم بد تمام شد. خیلی‌ها بین دو نیمه پیش‌بینی می‌کردند استقلال در نیمه دوم به لاک دفاعی فرورود و از گل خورده دفاع کند. اتفاقاً همین‌طور هم شد و پرسپولیس توانست به خود بیاید و دو گل بزند اما بازیکنان استقلال می‌گویند در بین دو نیمه حرفی از دفاع نبوده است. چند بازیکن استقلال پس از مسابقه نسبت به عملکرد دو مدافع میانی این تیم یعنی امیرحسین صادقی و حنیف عمران‌‌زاده انتقاد داشتند و معتقد بودند آنها عقب بازی می‌کردند. این حرف‌ها گویا نشأت گرفته از اتفاقات رختکن پس از بازی هم بوده است. سرمربی استقلال در نیمه دوم از عملکرد این دو بازیکن در زمین ناراضی بود. یکی از بازیکنان استقلال هم دیروز گفت، در زمان حملات این تیم، حنیف و امیرحسین، روی خط 18 قدم استقلال باقی می‌ماندند.

(خبرآنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها