احتمال اجرای «سامی یوسف» در ایران

بابک رادمنش (فیروز برنجیان) پدر سامی یوسف اعلام کرد، این خواننده بریتانیایی ایرانی‌تبار به احتمال زیاد تا پیش از نوروز امسال، برای برگزاری کنسرت به ایران می‌آید.
کد خبر: ۷۴۱۳۲۸
احتمال اجرای «سامی یوسف» در ایران

به گزارش تسنیم، این روزها زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که از آمدن سامی یوسف (سیامک رادمنش) خواننده و آهنگساز و برگزاری کنسرت در ایران خبر می‌دهد. در برخی از رسانه‌ها زمان برگزاری این کنسرت هم بهمن امسال بیان شده است. اما بابک رادمنش(فیروز برنجیان) آهنگساز و پدر سامی یوسف عنوان کرد که هنوز زمان قطعی آمدن این خواننده به ایران مشخص نیست.

رادمنش در این باره اظهار کرد:‌ قرار است سامی یوسف به ایران بیاید و در این باره صحبت‌هایی با او انجام شده است. اگر سامی به ایران بیاید علاوه بر تهران در پنج شهر دیگر هم کنسرت‌هایی برگزار می‌کند. البته آمدن او به ایران هنوز قطعی نیست، اما به احتمال فراوان تا قبل از نوروز 1394 کنسرت‌هایی در ایران برگزار می‌کند. همان‌گونه که سامی در مصاحبه‌های مطبوعاتی‌اش بارها اعلام کرده، یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایش برگزاری کنسرت در زادگاهش، یعنی ایران است.

رادمنش که خودش تاکنون آلبوم‌هایی را منتشر کرده است درباره برنامه‌های تازه‌اش گفت: قرار است در بهمن امسال کنسرتی با خوانندگی خودم برگزار کنم. اگر در آن زمان سامی در ایران باشد، احتمالا او نیز مرا در این اجرا همراهی می‌کند.

او که در سال‌های ابتدای انقلاب قطعه‌های معروفی مانند «خلبانان» را ساخته با اشاره به انتشار تازه‌ترین اثرش در ماه‌های آینده، گفت: قصد دارم آلبوم «دِلا» را با خوانندگی و آهنگسازی خودم بعد از ماه محرم و صفر منتشر کنم. در این اثر اکثر قطعه‌ها، آهنگ‌ها و اشعار از ساخته‌های خودم است. در آلبوم «دِلا» یک قطعه را من و سامی همخوانی کرده‌ایم که سامی در این قطعه انگلیسی خوانده و من فارسی می‌خوانم.

newsQrCode
برچسب ها: سامی یوسف موسیقی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها