در ادامه گفتگوهای هسته ای ایران و اعضای ۱+۵؛ نشست سه جانبه ظریف، اشتون و برنز در هتل کوبورگ وین برگزار شد.
کد خبر: ۷۴۰۶۴۴
نشست سه جانبه ظریف، اشتون و برنز در وین

این نخستین دور از دیدار سه جانبه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با کاترین اشتون مسوول هماهنگ کننده 1+5 و ویلیام برنز، دیپلمات ارشد آمریکایی در این دور از مذاکرات وین است.

کری: توافق؛ اما نه هر توافقی

شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد: جان کری وزیر خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با لوران فابیوس همتای فرانسوی خود در پاریس گفت: ما می خواهیم با ایران به توافق برسیم، اما نه به هر توافقی.

فابیوس: برنامه هسته ای صلح آمیز؛ ‌حق ایران

به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه در کنفرانس خبری مشترک با جان کری همتای آمریکایی خود در پاریس گفت: ما امیدواریم در موضوع هسته ای با ایران به توافق برسیم زیرا ایران حق داشتن برنامه هسته ای صلح آمیز را دارد.

امروز و در آغاز سومین روز مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در اتریش، نخستین دیدار دو جانبه بین معاونان وزیران امور خارجه ایران و روسیه درر هتل کوبورگ وین برگزار شد.

نشست دوجانبه ایران با روسیه که ساعت 10صبح به وقت محلی در هتل کوبورگ وین آغاز شد، پس از یک ساعت و نیم پایان یافت. در این نشست سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران و سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه حضور داشتند.

همچنین همزمان نشست کارشناسی ایران و گروه کشورهای 1+5 به ریاست حمید بعیدی نژاد آغاز شد که این نشست هم پایان یافت.

در این حال شبکه المیادین گزارش داد: جان کری وزیر خارجه آمریکا امشب برای شرکت در مذاکرات هسته ای ایران به وین سفر می کند.

دهمین دور از مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 از روز سه شنبه با دیدار محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون هماهنگ کننده 1+5 در محل نمایندگی دائم ایران در وین آغاز شد. سپس دیدارهای دوجانبه و چندجانبه بین معاونان وزیر خارجه ایران و کشورهای 1+5 در وین برگزار شد. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها