نقدی: توان بسیج بیش از 10 برابر دوران دفاع مقدس است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که بسیج، الهام‌بخش جهان اسلام شده است، گفت: امروز توان بسیج در بدبینانه‌ترین حالت ده برابر دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۷۴۰۴۵۶

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی، در حاشیه آیین تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) اظهار کرد: بسیجیان به عهدی که با امام خمینی(ره) و ولی‌فقیه بسته‌اند تا آخرین نفس و آخرین قطره خون دفاع خواهند کرد.

نقدی گفت: امروز بسیج الهام بخش جهان اسلام شده است و کشورهای مختلف به بسیج رو آورده‌اند و همه به‌‌دنبال جذب این تجربه‌ها هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز آزادیخواهان جهان به‌ طور گسترده به مجموعه بسیج مراجعه می‌کنند و از ما می‌خواهند که این تجربه را در اختیارشان قرار دهیم تا بتوانند با ستمگران و زورگویان جهان مبارزه کرده و مقاومتشان را پایدار کنند.

نقدی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در ارتباط با تاثیر این حرکت‌ها و اقدامات بر روند مقاومت در جهان اسلام بیان کرد: امروز هرکدام از کشورهای منطقه که دچار مصیبت‌های ظالمانه مستکبران شده‌اند به تشکل و راهبردهای بسیج رو آورده‌اند.

وی افزود: نقطه امید مردم در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین، نیروهای بسیجی و خلاقیت آنان است و این نشان می‌دهد که عظمت امام راحل چقدر بالاست که آینده‌نگری افق دور و پیش‌بینی بسیج جهان اسلام که ایشان فرمودند امروز در حال شکل‌گیری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم. امروز اولویت ما این است که هیچ‌گاه آمادگی دفاعی را کنار نمی‌گذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها