نماینده اراک:

خانم ابتکار به آلودگی هوا بپردازید

نماینده مردم اراک در مجلس با انتقاد از افزایش آلودگی هوا در کلانشهرها گفت: خانم ابتکار! شما در خوش آب و هواترین جای تهران دفتر گرفته‌اید و تشریف نمی‌آورید آلودگی هوا در شهرستان‌ها و کلانشهرها را ببینید.
کد خبر: ۷۳۹۳۱۶
خانم ابتکار به آلودگی هوا بپردازید

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری شفاهی نسبت به آلودگی هوا در کلانشهرهای کشورمان انتقاد کرد و خطاب به رئیس سازمان محیط زیست، گفت: خانم ابتکار شما در خوش آب و هوا ترین جای تهران دفتر گرفته‌اید و تشریف نمی‌آورید تا آلودگی هوا در شهرستان‌ها و کلانشهرها را ببینید.

وی در ادامه گفت: صداوسیما نیز هر زمانی که تهران دچار آلودگی هوا می‌شود، سریع این آلودگی را پوشش می‌دهد. اما گزارشی از آلودگی هوا در کلانشهرهای دیگر مانند اراک یا اصفهان پخش نمی‌کند. در حالی که صداوسیما متعلق به همه ملت و همه استان‌ها است.

نماینده مردم اراک در مجلس خطاب به ابتکار گفت: خانم ابتکار به جای پرداختن به مسائل سیاسی یک وقتی بگذارید و موضوع آلودگی هوا در کلانشهرها را بررسی کنید.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس مجلس که ریاست صحن علنی را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: موضوع آلودگی محیط زیست و آلودگی هوا در بسیاری از کلانشهرها باید موردتوجه جدی قرار بگیرد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها