برنامه جمعه شب هفت میزبان دو کارگردانی بود که این روزها اثرشان با حال و هوای دفاع مقدس اکران شده است؛ محمدمهدی عسگرپور و نرگس آبیار مهمان برنامه هفت بودند.
کد خبر: ۷۳۸۶۴۳

نرگس آبیار نویسنده و کارگردان و محمدحسین قاسمی، یکی از دو تهیه کننده فیلم «شیار 143» و همسر آبیار بود که این روزها به‌طور همزمان در تهران و شهرستان‌ها اکران شده است و توانسته درهمین آغاز نمایش فروش چشمگیری داشته باشد.

به گزارش جام‌جم، نرگس آبیار ابتدا درباره مراسم افتتاحیه فیلم «شیار 143» که هفته گذشته با حضور مادران شهدا در برج میلاد برگزار شد، توضیح داد: دراین افتتاحیه مهمانان بسیاری داشتیم، با این‌که دعوت نشده بودند، اما در مراسم حضور یافتند. این نشان می‌دهد که مردم ما بر سرموضوع شهدا، ایثارگران، جانبازان و کسانی که زندگیشان را برای آرامش ما گذاشتند توافق نظر دارند و هیچ اختلافی در این موضوع نیست.

کارگردان «مهمان داریم» هم درباره فیلم خود توضیح داد: این اثر گمشده‌ای دارد که همیشه برایم جذابیت داشت و جزو درگیری‌های ذهنی من بوده است. اما هنگام نوشتن طرح فیلم با دو عرصه مواجه شدم؛ عرصه زندگی واقعی آدم‌ها و عرصه‌ای که ما به عنوان نویسنده و کارگردان به آن اضافه می‌کنیم که فرا واقعی است.

محمدمهدی عسگرپور ادامه داد: امیدوار بودم که به کمک خدا روایت این فیلم را به‌گونه‌ای پیش ببرم که مخاطب در هر لحظه از فیلم متوجه کار باشد و آن را دنبال کند تا مفهوم کلی اثر را دریابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها