سرافراز در حکم انتصاب پورمحمدی تاکید کرد:

حرکت تلویزیون در مسیر «ایجاد نشاط و امید در جامعه »

قائم مقام بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: آیین اختتامیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور رییس رسانه ملی در مصلی تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۷۳۷۸۴۱
اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات با حضور رییس رسانه ملی

مهران عباسی انارکی شامگاه چهارشنبه گفت: محمد سرافراز ، رییس رسانه ملی در نخستین برنامه رسمی خود به عنوان میهمان ویژه اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در این رویداد بزرگ رسانه ای شرکت خواهد کرد.

وی افزود: در این مراسم همچنین جمعی از مسئولان فرهنگی و هنری، کشوری و جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات حضور خواهند داشت.

عباسی اظهار داشت: این مراسم عصر جمعه 23 آبان ماه 93 ساعت 15 و 30 دقیقه در طبقه دوم شبستان اصلی مصلی تهران برگزار می شود.

قائم مقام نمایشگاه مطبوعات، حضور سرافراز را فرصتی مطلوب برای ارتباط روزنامه نگاران در حوزه های مکتوب و الکترونیک با رئیس رسانه ملی عنوان کرد و گفت: تنی چند از سیاستگذاران مطبوعاتی در کنار روزنامه نگاران داخلی و خارجی و اساتید و دانشجویان ارتباطات و روزنامه نگاری از جمله میهمانان این مراسم هستند.

حضور حداد عادل و تجلیل از نماد درست نویسی

قائم مقام نمایشگاه همچنین از حضور غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی برای تجلیل از نماد درست نویسی در رسانه ها خبر داد.

وی گفت: فرهنگستان زبان و ادب فارسی کمیته ای برای شاخص سازی در این زمینه تعیین کرده است که طبق اعلام این کمیته، رعایت درست نویسی در دو حوزه ویرایش فنی که شامل نشانه گذاری، دستور خط، املاء و... است.

عباسی افزود: همچنین حوزه ویرایش زبانی که دارای شاخص هایی چون کاربرد برابرهای فارسی مصوب فرهنگستان، کاربرد درست زبان فارسی معیار، رعایت کوتاهی جمله ها و رسایی، سادگی و انسجام جمله ها مورد داوری قرار گرفته و درنهایت رسانه ای که بیشترین امتیاز را کسب کند، در آیین اختتامیه مورد تجلیل قرار می گیرد.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها شنبه 17 آبان ماه کار خود را در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز کرد و جمعه 23 آبان ماه به کار خود پایان می دهد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها