روحانی در دیدار رییس اداره مسلمانان قفقاز:

وظیفه علمای دینی نشان دادن چهره رحمانی و واقعی اسلام است

روسای جمهوری ایران و آذربایجان در نشست مشترک هیأت‌های عالی رتبه دو کشور بر گسترش بیش از پیش روابط تهران – باکو در تمامی عرصه‌ها تأکید کردند.
کد خبر: ۷۳۷۷۳۵
تاکید روسای جمهوری ایران و آذربایجان بر گسترش همکاری ها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این نشست با اشاره به چهارمین دیدار خود با رییس‌ جمهور آذربایجان گفت: در این دیدارها گام‌هایی را در راستای افزایش بیش از پیش مناسبات و همکاری‌های تهران – باکو برداشته‌ایم و مصمم هستیم از ظرفیت‌های دو کشور به نفع دو ملت استفاده کنیم.

رییس جمهوری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان ظرفیت‌های فراوانی برای افزایش سطح همکاری‌های دوجانبه دارند، اظهارداشت: دو کشور در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و مسایل سیاسی و بین‌المللی از ظرفیت‌های بی‌شماری برخوردار هستند که باید آنها را به فعلیت در آوریم.

روحانی اظهار امیدواری کرد در جریان این سفر دو کشور در تمامی زمینه‌ها به بحث و تبادل نظر پرداخته و مناسبات خود را هر چه بیشتر ارتقاء دهند.

رییس جمهوری آذربایجان نیز در این نشست با اشاره به اشتراکات دو ملت ایران و جمهوری آذربایجان گفت: دولت جمهوری آذربایجان اهتمام ویژه دارد که روابط دو کشور و دو ملت را در تمامی عرصه‌ها به هم نزدیک‌تر کند.

روسای جمهوری ایران و آذربایجان در پایان نشست مشترک هیأت‌های عالی رتبه دو کشور در کاخ زاگولبا، نشستی خصوصی برگزار کردند.

دکتر روحانی را در این سفر دو روزه، دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌ جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌ جمهور و وزرای نفت، خارجه، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و ورزش و جوانان و رییس بانک مرکزی همراهی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها