همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات

انتشار 2 روزنامه متوقف شد

براساس برخی شنیده ها مدیرعامل موسسه سخن گستر روزنامه های صبح اقتصاد و ایران نیوز انگلیسی را از امروز همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات تعطیل کرده است.
کد خبر: ۷۳۷۷۲۲
انتشار 2 روزنامه متوقف شد

یکی از خبرنگاران صبح اقتصاد که خواست نامش فاش نشود روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : صبح اقتصاد و ایران نیوز وابسته به موسسه سخن گستر است و نیروهای این دو روزنامه به دلیل مشکلات مالی تعدیل شده اند.

به گفته وی ، مجید آقازاده مدیرعامل موسسه سخن گستر و مدیرمسوول ایران نیوز و صبح اقتصاد با ارسال نامه ای از کارکنان این دو روزنامه اعم از خبرنگار و کارکنان امور اداری و مالی خواسته است تا تسویه حساب کنند.

وی افزود: حمیدرضا نقاشیان به عنوان رییس هیات مدیره و صاحب امتیاز این دو روزنامه است.

براساس برخی اخبار بسیاری از کارکنان این روزنامه ها در 30 ماه گذشته حقوق نگرفته اند و از هشت ماه پیش تاکنون نیز حق بیمه آنان برای سازمان تامین اجتماعی ارسال نشده است.

وی همچنین گفت: برخی کارکنان این روزنامه ها معتقدند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت کار و امور اجتماعی آنگونه که برای کارفرما اهمیت قائل هستند، به خبرنگاران و سایر شاغلین رسانه ها بهایی نمی دهند.

این مقام آگاه اضافه کرد: طبق اعلام اداره امور مالی یکی از این روزنامه ها حتی کارکنان نمی توانند برای دریافت مطالبات خود، حکم توقیف اموال این روزنامه را بگیرند.

وی در پایان گفت: تاکنون از حدود120 نیروی این موسسه فقط 20 نفر به کار خود ادامه می دادند که به دنبال درخواست تسویه حساب این نیروها نیز از روزنامه منفک شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها