آیت‌الله جنتی نماینده ولایت فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی پایان دو دوره ریاست عزت‌الله ضرغامی بر سازمان صداوسیما در نامه‌ای ضمن قدردانی و تشکر فراوان از ایجاد زمینه‌های اطمینان‌خاطر خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ‌آن سازمان، انتصاب مسئولیت جدید وی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را به‌عنوان عضو شورای انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی تبریک گفت.
کد خبر: ۷۳۷۵۰۹
قدردانی آیت‌الله جنتی از ضرغامی

به گزارش مشرق، در بخشی از این نامه آمده است:

دوران تصدی جنابعالی در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، قطعه‌ای ستودنی در تعالی آن سازمان و رشد جامعه در زمینه‌های انقلابی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بود.

صداوسیما در این مدت نقش موثر در به صحنه آوردن مردم شریف در ایام‌الله 22 بهمن و 9 دی و روز قدس و موارد مشابه دیگر داشت که قابل تقدیر است.

همچنین 200 نماینده مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای که در جلسه علنی دیروز قرائت شد از فعالیت‌های ضرغامی قدردانی کردند.

آیت‌الله علی‌اکبر مسعودی ‌خمینی نیز طی نامه‌ای به محمد سرافراز، ریاست وی به سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.

وی در بخشی از این نامه نوشته است: بی‌تردید رسانه ملی نقش موثری در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و نیز به سرنوشت کشور و آحاد مردم دارد؛ بنابراین اعتلای فرهنگی، دین‌مداری، گسترش اخلاق، نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی‌ـ ایرانی، ایجاد امید و نشاط فرهنگی و اجتماعی و دلبستگی هر چه بیشتر مردم به میهن و ارزش‌های اسلامی ـ انسانی از مسئولیت‌های سنگین رسانه ملی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها