جام جم ورزشی: مرحله نهایی دهمین دوره رقابت های کبدی استاندارد جوانان کشور انتخابی تیم ملی با قهرمانی تیم گلستان در شهر اراک به پایان رسید .
کد خبر: ۷۳۷۲۳۶
جوانان گلستانی قهرمان کبدی ایران شدند


به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی ، مرحله نهایی دهمین دوره رقابت های کبدی استاندارد جوانان کشور انتخابی تیم ملی از 16 آبان ماه به مدت 4 روز با حضور 12 تیم برتر مناطق 6 گانه کشور در سالن 2000 نفری مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد شهر اراک برگزار شد که در نهایت دو تیم سیستان و بلوچستان و گلستان با شکست رقبای خود در مراحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه یافتند که در این بازی زیبا و جذاب جوانان گلستانی موفق شدند با نتیجه 50 بر35 تیم سیستان و بلوچستان را شکست دهند تا همانند سال گذشته جام قهرمانی را این بار در اراک بالای سر ببرند .

دو تیم اصفهان و لرستان هم با شکست در مرحله نیمه نهایی در برابر گلستان و سیستان و بلوچستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.جام اخلاق این دوره از رقابت ها به تیم استان مرکزی تعلق گرفت .
لازم بذکر است این رقابت ها جنبه انتخابی تیم ملی هم داشت و نفرات برتر این رقابت ها پس از مشخص شدن کادر فنی تیم ملی به اردوهای آماده سازی تیم ملی دعوت خواهند شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها