جهنم را درپناهگاه‌های داعش حس کردم

اعترافات تکان‌دهنده زن تاجیکی فراری‌ از داعش

اعترافات تکاندهنده یک تروریست

داعشی ها برای چه می جنگند

یک روزنامه انگلیسی، بخشی از اعترافات یکی از اعضای داعش درباره این گروه تروریستی را منتشر کرد که در آن آمده است:نیروهای گروه تروریستی داعش برای کسب پول و ثروت آدم می کشند و مرتکب جنایت می شوند.
کد خبر: ۷۳۷۲۲۷
داعشی ها برای چه می جنگند

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روث شرلوک مقاله نویس دیلی تلگراف به نقل از " ابوعبدالله " محافظ یکی از سرکردگان داعش به نام " صدام جمال " می نویسد : صدام در یکی از جنایت های خود پسران یک خانواده را که در یک مدرسه مخفی شده بودند به قتل رساند، و سر آنها را روی دیوار مدرسه گذاشت.

ابوعبدالله که از داعش جدا شده است ، افزود : صدام از ارتکاب جنایت احساس پشیمانی نمی کرد، و برای اجرای احکام اسلامی هم مردم را نمی کشد بلکه فقط درپی پول و ثروت است.

ابوعبدالله می گوید : یکی از پسران این خانواده که به دست صدام کشته شد، 13 ساله بود .

محافظ این تروریست داعشی می افزاید : صدام قبلاً فروشنده مواد مخدر بود سپس به ارتش آزاد سوریه که از حمایت غرب برخوردار است پیوست؛ و اذعان می کرد که با سرویس های اطلاعاتی آمریکا ارتباط دارد .
شرلوک در ادامه مقاله خود می نویسد: مصاحبه با ابوعبدالله نشان می دهد که سرکردگان داعش برخلاف ادعای خود بویی از اسلام و معنویت نبرده اند.

شرلوک می افزاید : صدام هم اکنون مرد شماره 2 داعش در شرق سوریه است، و تا یک سال پیش مسؤول هماهنگی گروه های تروریستی بود که با کمک سرویس های اطلاعاتی آمریکا اسلحه و پول از غرب دریافت می کنند.

شرلوک به نقل از ابوعبدالله می نویسد: صدام پس از پیوستن به داعش همچون دیگر سرکردگان این گروه تروریستی دست به هر جرم و جنایتی می زند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها