رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از رئیس سازمان صدا و سیما برای «اجرای موفق برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رسانه ملی» قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۳۵۴۱۴
قدردانی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رسانه ملی

متن پیام قدردانی سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از سید عزت ‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما به شرح زیر است.

«ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند جناب آقای مهندس سید عزت‌الله ضرغامی

سلام علیکم

با احترام؛ عرصه‌ پاسداری از دین خدا و سربازی در راه عزت، استقلال و حفظ امنیت ایران اسلامی، بسی ایمان، ایثار و جوانمردی طلب می‌کند که این خصایص را رزمندگان اسلام در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود معنی کردند و در این مسیر نورانی سر و جان در طبق اخلاص گذاشتند و عاشقانه و عارفانه به وصال حق رسیدند و جاودانه شدند.

پاسداشت آن حماسه‌ها، عینیت‌بخشی مستمر و انتقال فرهنگ ارزشمند آن مقطع با شکوه و طلایی در جامعه از مولفه‌های موثر در قدرت بازدارندگی دفاعی کشورمان می‌باشد.

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال 1393، اثرگذار و غیر تکراری

بنا به ارزیابی ستاد مرکزی بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس کشور، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس سال 1393 با هدایت و مدیریت جنابعالی در تولید و پخش برنامه‌های جدید، اثرگذار و غیر تکراری همراه با افزایش کمّی و کیفی، تلاش مؤثر و چشمگیری داشته است.

بدین وسیله از تلاش صادقانه جنابعالی و همکاران محترم آن سازمان در تحقق آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در بهره‌مندی از گنجینه ارزشمند حماسه ماندگار دفاع مقدس و انتقال فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای اعتقادی، ملی، روحیه خودباوری، ایثار و شجاعت در بین اقشار میهن اسلامی تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق انجام خدمت در ظل عنایات حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) دارم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح - سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها