جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: درباره جدایی وحید طالب‌لو از راه‌آهن پیشنهاد جدی‌ای به دست ما نرسیده است.
کد خبر: ۷۳۵۰۰۷
استیلی: در خصوص طالب‌لو پیشنهاد رسمی به ما نشده

حمید استیلی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و پیکان اظهار داشت: بازی مقابل پیکان برای ما اهمیت زیادی دارد در دو سه هفته اخیر از لحاظ کیفی نمایش خوبی را ارائه کردیم. پس از تعطیلات لیگ توانستیم پاس را در جام حذفی شکست دهیم. مقابل سپاهان به برتری رسیدیم. برابر پرسپولیس 120 دقیقه جنگیدیم و در ضربات پنالتی شکست خوردیم و سایپا را هم شکست دادیم.

وی ادامه داد: ما از اول فصل از بازیکنان جوان استفاده کردیم تا کم کم به پختگی و تجربه کافی برسند. تاوان این مسئله را هم دادیم. شاید از این به بعد هم تاوان این موضوع را بدهیم اما مصر هستیم تا از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

سرمربی راه‌آهن با اشاره به حضور امیر عابدزاده در درون دروازه راه‌آهن در دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: عابد‌زاده عملکرد خوبی داشت و در دقیقه 90 هم یک پنالتی گرفت. مشکلی که ما داشتیم عدم حضور دوربین‌ها بود. در دیدار مقابل سایپا دو پنالتی علیه ما گرفتند که وقتی از بازیکنانم پرسیدم گفتند یکی پنالتی نبوده و دیگری هم 50 - 50 بوده است.

استیلی تاکید کرد: به علت نبود دوربین ما بازی‌های اخیر پیکان را نداشتیم تا آنالیز کنیم و شاید خیلی شناخت نسبت به آنها نداشته باشیم. فیلم بازی‌های گذشته پیکان را مشاهده‌ کرده‌ایم. این فیلم سرمایه‌گذاری زیادی کرده و ابراهیم‌زاده هم که از مربیان خوب و زحمتکش فوتبال ماست هدایت پیکان را برعهده دارد. اگر کیفیت زمین خوب باشد و باران نبارد دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش خواهند گذاشت. ما به دنبال برگزاری فوتبال پاک و سالم هستیم.

سرمربی راه‌آهن یادآور شد: در تمام بازی‌ها توانسته‌ایم به گل برسیم و این نشان می‌دهد که در خط حمله عملکرد خوبی داشته‌ایم. به دلیل آسیب‌دیدگی‌ای که مدافعانمان داشتند نتوانستیم از بازیکنان‌مان استفاده کنیم. خوشبختانه حامد نور‌محمدی رسیده و ابراهیم کریمی هم که مصدومیتش بهبود یافته بود اما به دلیل اینکه کارت سربازی‌اش مشکل داشته نمی‌تواند برای ما بازی کند. بهادر عبدی هم آسیب‌دیده بود که خودش اعلام کرد نمی‌تواند بازی کند و از لیست خارج شد. شیث رضایی را هم نداریم و سایر بازیکنان ما آماده هستند.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه تیمش نوسان داشته گفت: این موضوع در فوتبال ما طبیعی است. تیم‌های بزرگ هم دچار این موارد می‌شوند. مشکلی است که در فوتبال ما وجود دارد البته در تیم ما یکی از دلایل اصلی این مسئله نبودن مهره‌های کلید‌ی‌مان بود که در خط دفاعی بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم و برخی نتایجی را هم که واگذار کردیم به خاطر حضور بازیکنان جوان در لیگ بود که اولین بار بازی می‌کنند که غرامت آن را پرداخت کرده‌ایم.

سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه چه زمانی قرار است بحث مالکیت این تیم مشخص شود گفت: این موضوع یکی از مشکلات اصلی ماست. قرار بود راس دو سه هفته این مسئله مشخص شود اما هم‌اکنون نزدیک به 4 ماه است که این موضوع مشخص نشده است. امیدوارم که با کمک رسانه‌ها بتوانیم این موضوع را هرچه زودتر حل کنیم. اطرافیان من هم فشار زیادی می‌آورند که بحث مالکیت سرانجامش چه شد. هر روز می‌گویند یک هفته دیگر. یکی از مشکلات عدیده ما این موضوع است که امیدوارم هرچه زودتر مشخص شود.

استیلی درباره موضوع مالکیت این باشگاه که آیا امکان دارد به مدیران فعلی این تیم نرسد گفت: درباره مالکیت باید بگویم که مزایده هم انجام شده و ما پولی برای پیش‌پرداخت هم دادیم و حتی یک سری طلب‌ها را که حدود 5-6 میلیارد تومان بود پرداخت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد جدایی بازیکنانی از این تیم نظیر طالب‌لو در نیم‌فصل افزود: درباره طالب‌لو و یا بازیکنانی که قرار است در نیم‌فصل جدا شوند باید مذاکرات بین باشگاه‌ها صورت بگیرد و ما شرایطی را در نظر می‌گیریم که هم به نفع بازیکن باشد و هم به نفع باشگاه اما در خصوص طالب‌لو پیشنهاد جدی‌ای به ما نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها