اگر تا 19 آبان به ملوان نرود

آرش افشین سرباز فراری می شود

جام جم ورزشی: بازیکن فصل گذشته فولاد اگر تا نوزدهم آبان خود را به سران باشگاه ملوان معرفی نکند سرباز فرار محسوب می شود.
کد خبر: ۷۳۴۶۱۰
آرش افشین سرباز فراری می شود

محمود آذرگون مدیر عامل باشگاه ملوان در مورد آخرین وضعیت حضور آرش افشین در تیم فوتبال ملوان، اظهار کرد: آرش افشین در حال حاضر مشمول سربازی است و باید تا 19 آبان ماه که تاریخ اعزام او محسوب می‌شود خود را به باشگاه ملوان معرفی کند.

او در پاسخ به این سوال که اگر تا این تاریخ آرش افشین خود را به باشگاه ملوان معرفی نکند چه اتفاقی می‌افتد؟ گفت: بر اساس مقررات سازمان نظام وظیفه عمومی اگر این بازیکن – سرباز تا 19 آبان در این باشگاه حضور پیدا نکند مشمول قانون سربازی فراری محسوب می‌شود و بر اساس موارد قانونی با او برخورد خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ملوان خاطر نشان کرد: امیدوارم آرش افشین تا تاریخ اعلام شده در باشگاه ملوان حضور پیدا کند و از نیم فصل دوم نیز برای ملوان پا به توپ شود.

آذرگون در مورد سایر بازیکنان سربازی که قرار است به ملوان اضافه شوند نیز گفت: بر اساس تصمیم گیری منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح بازیکنان سرباز به تیم‌های مختلف می پیوندند و در این زمینه ما هیچ اقدامی انجام نمی‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اعتراض سایر تیم‌های نظامی نسبت به آمدن بازیکنان سرباز به این باشگاه نیز گفت: ما کاملا بر اساس موارد قانونی اقدام می‌کنیم و تابع دستورات ستاد کل نیروهای مسلح هستیم. ما هیچ گونه دخل و تصرفی در آوردن بازیکن – سرباز نمی‌توانیم داشته باشیم و این موضوع کاملا در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح است.

آذرگون در بخش دیگری از این گفت و گو به نتایج تیم فوتبال ملوان در بازی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: ما برای رسیدن به نقطه مطلوب با کادر فنی جدید نیاز به زمان داریم. فکر می‌کنم با اضافه شدن بازیکنان سربازی که از نیم فصل دوم در ترکیب تیم قرار می‌گیرند بتوانیم با قدرت بیشتری برابر حریفان ظاهر شویم.

او همچنین به آخرین وضعیت پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر و ضرری که اسپانسر باشگاه ملوان نسبت به پخش نشدن بازی‌ها می‌کند، اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل پخش نشدن رقابت‌های لیگ برتر اسپانسر ملوان هر هفته‌ ضرر هنگفتی را متحمل می‌شود. امیدوارم هر چه زودتر تدبیری اندیشیده و این مشکل حل شود.

آذرگون خاطر نشان کرد: اسپانسر باشگاه پخش تلویزیونی دیدارهای ملوان را به عنوان یک ویترین در نظر گرفته که اگر بازی‌ها پخش نشود، دیگر انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت برایش باقی نمی ماند. انتظار داریم شرایط طوری رقم بخورد که هم باشگاه‌ها و هم صدا و سیما بتوانند سود کنند.

(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها