جام جم ورزشی: بازیکن ملی‌پوش تیم استقلال می‌گوید اگر این باشگاه تمایلی به ماندن او ندارد می‌تواند خیلی شفاف آن را به مردم و هواداران اعلام کند.
کد خبر: ۷۳۲۵۷۵
آندرانیک تیموریان به سیم آخر زد

اندرانیک تیموریان درباره وضعیت این روزهای خود در استقلال صحبت کرد:

* آقای تیموریان بعد ازمصاحبه‌ای که انجام دادی و گفتی باشگاه استقلال به خیلی از تعهداتش عمل نکرده، آقای افشارزاده مصاحبه کرد و گفت کمی صبرکن تا مشکلات برطرف شود و اگرمشکلی هست با باشگاه درمیان بگذار.

آقای افشارزاده دراستقلال زحمت می‌کشد اما حامیان مالی باشگاه تا امروز به تعهدات‌شان عمل نکرده‌اند که این بی توجهی‌ها کار را برای ایشان هم سخت می‌کند. من استقلال را خوب درک کردم و آقای افشارزاده هم می‌توانند بر حرف‌هایم مهر تایید بزنند. من اگر استقلال را درک نمی‌کردم حاضر نمی‌شدم ابتدای فصل آن پیشنهادی که باشگاه استقلال داد را قبول کنم. بدون اینکه طلب فصل قبل را بگیرم، مالیات‌هایم مشخص باشد و چک‌های قرارداد این فصلم را دریافت کنم، قراردادم را درهیات فوتبال ثبت کردم. این صبرنیست؟ این حسن نیت نیست؟ این علاقه به استقلال و هوادارنش نیست؟

* ابتدای فصل اما گفته می‌شد که وضعیت اقتصادی باشگاه استقلال بهتر از فصل قبل می‌شود و باشگاه به تعهداتش عمل می‌کند. در حال حاضر طلبی از باشگاه داری؟

متاسفانه وضعیت اقتصادی باشگاه استقلال نه تنها نسبت به فصل قبل تغییر نکرده بلکه بدتر هم شده است. من هنوز قسط اول قراردادم را به طور کامل دریافت نکرده‌ام و تعجب می‌کنم که آقای جویباری مصاحبه می‌کند و می‌گوید قسط اول آندو را پرداخت کرده‌ایم. آقای جویباری از شما سوال می‌کنم که تا امروز کجا بودید که بازیکنان وقتی برای دریافت مطالبات با شما تماس می‌گرفتند جواب تلفن‌شان را نمی‌دادید. منتظرید که بازیکنان حرفی بزنند جواب‌شان را در رسانه‌ها بدهید. به جای این مصاحبه‌ها به وضعیت قرارداد بازیکنان رسیدگی کنید تا بازیکنان آرامش داشته باشند و بتوانند با خیال راحت‌تر برای تیم‌شان بازی کنند. وظیفه شما است که پشت بازیکنان باشید نه مقابل آ ها. بازیکنی که مشکل مالی داشته باشد نمی‌تواند با آرامش برای تیمش بازی کند که این لطمه بزرگی به امیرقلعه‌نویی است. شما باید فضای کار را برای سرمربی استقلال آماده کنید.

*ازفصل قبل هم طلب داری؟

بله، طلب فصل قبل را هم ندادند و بازهم تعجب می‌کنم که می‌بینم مسئولان باشگاه می‌گویند آندو باشگاه استقلال را درک نکرده است. انصافا من باشگاه را درک نکرده‌ام؟! 3سال است دارم باشگاه را درک می‌کنم.

*نظری جویباری در مصاحبه‌ای گفته باید با آندو بنشینیم صحبت کنیم یا به نتیجه می‌رسیم یا نمی‌رسیم. از این حرف چه برداشتی می‌کنی؟

باشگاه باید با بازیکنش شفاف باشد. اگر من را نمی‌خواهند شفاف به مردم و رسانه‌ها اعلام کنند که آندرانیک تیموریان را نمی‌خواهیم. من صحبت تازه‌ای با ایشان ندارم. حرف‌هایم را ابتدای فصل زدم، تعهداتی داده‌اند که باید به آن عمل کنند. اگر نمی‌توانند اعلام کنند تا مردم بدانند درباشگاه استقلال چه می‌گذرد.

*روزی که با استقلال قرارداد بستی آیا حامیان مالی هم به تو تعهداتی دادند؟

نه تنها به من بلکه به همه بازیکنان تعهد داده‌اند اما الان در دسترس نیستند. آقایی که مدعی بود کارهای تجاری برای باشگاه انجام می‌دهد تا الان نتوانسته کاری برای باشگاه انجام دهد. همان‌طور که گفتم بدقولی این آقایان کار را برای افشارزاده و قلعه‌نویی سخت کرده. هفته‌ها است از این وضعیت دلخورم اما حرفی نزدم. یک سوال از شما دارم. آیا طی ماه‌های اخیر و از وقتی با استقلال قرارداد بستم مصاحبه‌ای کردم؟ حرفی زدم؟ چیزی درباره مشکلات مالی‌ام گفتم؟ این کار را نکردم چون استقلال و هوادارانش را دوست دارم و نمی‌خواهم مسئله و حاشیه‌ای ایجاد شود اما رفتار بعضی‌ها نمی‌گذارد ساکت باشم.

* آقای تیموریان می‌خواستیم شما هم شفاف درباره استقلال حرف بزنی. دوست داری در استقلال بمانی یا بروی؟

هیچ وقت دوست ندارم از استقلال جدا شوم. روزی که در مشهد با پدیده بازی داشتیم بسیاری از هواداران را دیدم که می ‌فتند آندو نرو. من با این هواداران زنده‌ام و به آنها افتخار می‌کنم. استقلال را دوست دارم. مردم و هواداران بدانند استقلالی‌ام.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها