رییس پلیس پایتخت از دستگیری عامل تهدید به اسید پاشی آموزشگاه های غرب تهران خبرداد.
کد خبر: ۷۳۱۷۱۵
عامل تهدید به اسید پاشی در تهران دستگیر شد
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین ساجدی نیا ظهر امروز در گفتگو با اصحاب رسانه در خصوص دستگیری فردی که آموزشگاه هایی را در غرب تهران تهدید به اسیدپاشی کرده بود، اظهارداشت: طی 48 ساعت گذشته مسئولان چند آموزشگاه در غرب تهران به پلیس پایتخت مراجعه و اعلام داشتند که از سوی فردی ناشناس به صورت تلفنی مورد تهدید به اسید پاشی قرار گرفته اند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.
ساجدی نیا افزود:با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس تهران بزرگ با انجام اقدامات تخصصی موفق شدند این فرد را شب گذشته هنگامی که از باجه تلفن عمومی در حال ارسال پیام تهدید آمیز بود، شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: این متهم در بازجویی های انجام شده، انگیزه و علت اصلی این کار را تحت تاثیر قرار گرفتن شبکه های ماهواره ای برشمرده است.
وی خاطرنشان کرد: تعدادی از مزاحمان تلفنی که ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام موارد اسید پاشی کرده اند شناسایی و بازداشت شده اند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به این موضوع که متهم در حال حاضر تحت بازجویی است، گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت شهروندان برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
دل سوخته
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
تحت تاثیر نمایندگان مجلس بوده نه شبكه ماهواره ای
جلال
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
۰
۰
قابل توجه دوستان ،كسی كه تهدید كرده از طریق خط تلفن شناسایی شده اما كسی كه مرتكب عمل اسیدپاشی شده، قاعدتا از موتور بدون پلاك استفاده كرده و با استتار صورت با كلاه كاسكت، مانع شناسایی شده است.
امنیت...
United States
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
۰
۰
اقای رییس پلیس مردم رو چی فرض كردید چرا همیشه پای عوامل خارجی و دشمن فرضی و هالیوود و ماهواره... وسط میكشید اگر ضعف هایی در برقراری امنیت مردم وجود دارد اما حداقل به شعورمان توهین نكنید
فرهاد
Afghanistan
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
۰
۰
طرف مزاحم تلفنی شده به سرعت شناسایی و دستگیر شده ولی اون جنایتكاری كه زندگی اون دخترهای بی گناه رو نابود كرده در حال تردد در شهره!!!!!!!
علیرضا
United States
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
۰
۰
سلام بخداقسم اگراین اسیدپاشنامرددست من بدن كاری باهاش میكنم كه برای دیگرمجرمان جرات ازخانه بیرون اومدن نكنن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها