دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور:

سرانه مطالعه در ایران پایین‌تر از میانگین جهانی است

اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نسخه‌های 23 عنوان کتاب جدید به کتابخانه‌های مختلف کشور ارسال کرد.
کد خبر: ۷۳۰۳۶۰
ارسال کتب جدید به کتابخانه‌های عمومی کشور

اداره کل منابع نهاد ضمن اعلام این خبر در اطلاعیه‌ای عنوان کرده است: «دفترک نو رسیده ها که از این پس مقارن با هر بسته ارسالی کتاب روی پرتال سامان بارگزاری خواهد شد، تلاش می‌کند با طرح نکاتی در قالب معرفی و خلاصه از هر عنوان، پنجره‌ای بگشاید به جهان درون آن.»

نسخه pdf ضمن این‌که قابل مطالعه است به شما کتابدار علاقه مند امکان می‌دهد تا طی دوره های زمانی مشخص (مثلاً 3 روز یک بار) نسخه کاغذی تعدادی از آن‌ها را تهیه و از طریق تابلوی کتابخانه خود اعضای محترم را از رسیدن این کتاب‌ها آگاه کنید.

ارسال کتاب به کتابخانه‌ها بر اساس معیارهای کمی و کیفی از جمله درجه کتابخانه‌ها و نوع آن‌ها (اصلی استان، اصلی شهرستان، شهری، روستایی و...) می‌باشد و در هر صفحه مشخص شده است آن عنوان کتاب باید به چه کتابخانه‌هایی برسد.

لازم است کتابداران عزیز دقت کنند کتاب‌هایی که برای کتابخانه آنان در نظر گرفته شده به کتابخانه شان رسیده باشد.

در بخش پایانی این اطلاعیه عنوان شده: از آن‌جا که ارسال دفترک نورسیده‌ها به همراه بسته‌های ارسالی کتاب، اولین بار است که تجربه می‌شود قطعاً عاری از خطا و خلاء نخواهد بود. به همین منظور فهرستی از موارد قابل اصلاح و ارتقاء، توسط همکاران این اداره کل آماده شده است. این فهرست به همراه پیشنهادات و نظرات کتابداران محترم که توسط کارشناسان منابع استانی دریافت خواهد شد تکمیل و اجرایی خواهد شد.

اطلاعات مربوط به کتاب‌های ارسال شده در این لینک قابل مشاهده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها