مجلس شورای اسلامی با بررسی ماده ۲ طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، تعریف امر به معروف و نهی از منکر را تصویب کرد.
کد خبر: ۷۲۹۰۶۱
تصویب تعریف امر به معروف و نهی از منکر در مجلس

به گزارش واحد مرکزی خبر، بر اساس ماده 2 این طرح، امر به معروف و نهی از منکر، دعوت و واداشتن دیگران به معروف و نهی و بازداشتن از منکر است. این طرح 24 ماده دارد و نمایندگان بررسی آن را در جلسه امروز یکشنبه آغاز کردند.

رأی منفی به لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت

لایحه الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت که پس از سخنان نمایندگان موافق و مخالف و توضیحات معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نمایندگان دررأی‌گیری نهایی، به این لایحه رأی مثبت ندادند.این لایحه پیش از این در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس بررسی و یک فوریت بررسی آن در مرداد ماه تصویب شده بود.

در این لایحه، دولت خواستار حذف برخی تبصره های تکراری در بودجه سالیانه کل کشور شده و همچنین خواستار این بود که نظام سنتی بودجه‌ریزی کشور تغییر یابد و به صورت عملیاتی‌تر بودجه‌ریزی صورت گیرد و همچنین نمایندگان مجلس فرصت بیشتری برای بررسی جزئیات و مواد اصلی بودجه پیدا کنند.

در عین حال، تعدادی از نمایندگان بی‌توجهی به برخی از ضروریات منطقه‌ای و ملی در این لایحه را از دلایل مخالفت خود اعلام کردند.همچنین برخی نمایندگان نداشتن یک کلیات جامع را از نواقص این لایحه دانستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها