گزارش جام جم ورزشی از تدارک بزرگ دایی برای افتتاح فروشگاهش

عطاران و گلزار در کنار شهریار؛ دعوتنامه دایی برای علی کریمی

جام جم ورزشی: امشب شعبه جدید فروشگاه لوازم ورزشی علی دایی در شمال شهر تهران افتتاح می شود. مراسمی که اشخاص مطرحی قرار است در آن حضور داشته باشند.
کد خبر: ۷۲۹۰۵۱
عطاران و گلزار در کنار شهریار؛ دعوتنامه دایی برای علی کریمی

به گزارش جام جم ورزشی، علی دایی مرد متمول فوتبال کشور در کنار همه بیزینس‌هایی که دارد، اخیرا رو به افتتاح نمایندگی پوشاک ورزشی اورده و تاکنون چند شعبه از فروشگاه های خود را نیز در نقاط مختلف تهران افتتاح کرده است.

او در جدیدترین فروشگاه خود قرار است عصر امروز و امشب نمایندگی برند «ریبوک» که یکی از مطرح ترین برندهای پوشاک ورزشی در جهان است را در منطقه نیاوران افتتاح کند.

اما بخوانید از شخصیت هایی که علی دایی امروز به مراسم افتتاحیه فروشگاهش دعوت کرده است. او که رابطه خوبی با سیاسیون و سینماگران و دیگر ورزشکاران دارد، علاوه بر دعوت از محمدباقر قالیباف و علی مطهری، محمدرضا گلزار، رضا عطاران و حتی کی روش را هم به این مراسم دعوت کرده است.

سرمربی سابق سرخ ها همچنین محمد دادکان و چند شخصیت ورزشی و فوتبالی دیگر کشور را هم به این مراسم فرا خوانده تا به نوعی برای هوادارانش سنگ تمام گذاشته باشد.

مرد پرنفوذ فوتبال کشور البته یک سورپرایز هم دارد. طبق انچه که نزدیکان دایی به جام جم ورزشی گفتند او دعوتنامه ای را هم برای علی کریمی دستیار جدید کی روش فرستاده و امیدوار است مرد مخالفش هم در مراسم امشبش حضور داشته باشد.

فروشگاه جدید دایی در سه راه یاسر در منطقه نیاوران افتتاح خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها