در آستانه آغاز محرم، که ماه ایستادگی و «نه» گفتن به آرامش‌های کاذب و ظاهری است، گروهی از بهبود یافتگان «جمعیت طلوع بی نشان‌ها» که مومنانه به آرامش اعتیاد «نه» گفتند و پای «نه» گفتنشان ایستادند، به زیارت آستان عشق می‌روند.
کد خبر: ۷۲۸۷۲۶
امام هشتم، ضامن پاکی کارتن خواب‌های تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه طلوع بی نشانها، 150نفر از مردان پاک شده از اعتیاد که تا چندی پیش در خیابان‌های شهر، شب‌هایشان را به روز می‌رساندند، عازم مشهد می‌شوند تا ضامن آهو، این‌بار ضامن پاک ماندن و پاک زیستنشان باشد.

در این سفر عاشقانه، بهبود یافتگان طلوع با نیت زمین پاک، جامعه پاک، جسم پاک و روح پاک به پاکسازی اطراف حرم از فیلترهای سیگار می‌پردازند.

همچنین تعدادی از بهبودیافتگان خراسانی به آغوش خانواده‌هایشان بازمی‌گردند تا ادامه زندگیشان را با پاکی در کنار عزیزانشان سپری کنند.

از دیگر برنامه‌های این سفر زیارتی - سیاحتی می‌توان به پاکسازی جنگل ناهار خوران و ساحل دریای خزر از فیلتر سیگار و زباله، زیارت مقبره شیخ ابوالحسن خرقانی در خرقان شاهرود ، آزاد کردن کبوتران در اطراف حرم به نشانه پاکی و آزادگی از بند اعتیاد و... اشاره کرد.

«جمعیت طلوع بی نشان ها» سازمانی است مردم نهاد، غیر دولتی و غیر سیاسی که با انگیزه والای کمک به همنوع و با هدف حمایت از زنان، مردان و کودکان آسیب دیده اجتماعی از سال 1388 به صورت رسمی آغاز به فعالیت کرده است و به عنوان نخستین و تنها حامی تخصصی افراد درگیر با معضل کارتن خوابی و اعتیاد، فعالیت خود را در هفت حوزه جذب، درمان، سرپناه، آموزش، اشتغال، بازگشت به خانواده و بازگشت به بدنه جامعه متمرکز کرده است و در طول قریب به 10 سال خدمت رسانی عاشقانه و صادقانه به بی‌پناهان اجتماعی، امروز به پایگاهی استوار و سرپناهی امن در میان آسیب دیدگان معضل کارتن خوابی و بیماری اعتیاد بدل شده است.

زائران این سفر ساعت 7:30 صبح روز دوشنبه 28 مهرماه از جلوی سرای امید، واقع در بزرگراه تندگویان، یاغچی آباد، انتهای شهرک وصال، انتهای خیابان یاس، جنب آتش نشانی، ساختمان سرای امید طلوع و از میان عاشقان پاکی و بهبودی بدرقه خواهند شد و 5 شنبه شب در میان مهر کسانی که زندگی پاک را باور دارند، با کوله باری از معنویت و تجربه به شهرشان باز خواهند گشت.

از تمامی یاوران و عاشقان سلامتی و بهبودی دعوت می‌شود تا جهت همراهی با زائران خوان هشتم پاکی در این سفر عاشقانه به سایت www.toloo.org مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 55147929 تماس حاصل فرمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها