اصلاح حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه ها

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اصلاح حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه های پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۷۲۸۶۵۳
اصلاح حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه ها

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی راهنمایی و رانندگی سرهنگ عین اله جهانی درباره حداکثر سرعت در بزرگراه های پایتخت، اظهارداشت: پس از برگزاری جلسات مشترک میان مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی و حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه ها مورد توافق واقع شد.

وی، حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه های شهید بابایی، خرازی و نیز شهید فهمیده را 100 کیلومتر در ساعت اعلام کرد و گفت: سرعت مجاز در بزرگراه های نیایش، شهید همت، زین الدین و نیز بزرگراه آزادگان از سه راه افسریه تا تقاطع غیر همسطح شهید خرازی 90 کیلومتر در ساعت است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ، حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه های شهید صدر و نیز شهید حکیم را 80 کیلومتر در ساعت اعلام کرد و افزود: حداکثر سرعت در تونل حکیم 60 کیلومتر در ساعت است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تاریخ اجرای این ابلاغیه، پس از نصب تابلوهای حداکثر سرعت مجاز توسط معاونت اجرایی سازمان حمل و نقل ترافیک و با هماهنگی پلیس راهور تهران به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ جهانی گفت: در صورت نیاز به کاهش سرعت در مکان های مورد نیاز با توجه به طرح هندسی بزرگراه ها با استفاده از علایم افقی و عمودی راهوردر سطح شهر و بزرگراه ها به شهروندان اطلاع رسانی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناراضی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
۰
۰
ماكه ازهمه طرف تحت فشاریم اینم روش, درستش هم همینه دیگه تقصیرمردم وراننده هاست كه بزرگراههارو استانداردنمی سازن خوب بایدتاوانش روهم بدن دیگه .اصلآ من پیشنهادمی دم رانندههابرای اینكه بیشترتنبیه بشن ماشینهاروسوارمردم بكنید.اینجوری سرعت ازاینهم كمترمیشه,اگه باورنمی كنیدامتحان كنیدمردم راضین، هیچی نمی گن.

نیازمندی ها