جام جم ورزشی: مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید در جام ملت‌های آسیا همیشه ایران شانس قهرمانی داشته است.
کد خبر: ۷۲۸۲۴۱
ایران شانس اول قهرمانی در جام ملت‌هاست

علی کریمی پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در پرتغال اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ای که کادر فنی تیم ملی در نظر گرفته بود، اردوی پرتغال را برگزار کردیم تا با اضافه کردن تعدادی جوان به تیم، تیم را آماده حضور موفق در جام ملت‌های آسیا کنیم. برنامه تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در کل اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی به حضور تعدادی بازیکن جوان در تیم ملی اشاره کرد و گفت: بازیکنان جوان عملکرد خوبی در این اردو داشتند و ان‌شاءالله بتوانند همین عملکرد را ادامه دهند تا در آینده بازیکنان بزرگی برای تیم ملی فوتبال ایران شوند، به این بازیکنان صددرصد می‌توان امیدوار بود تا در جام ملت‌ها برای ایران افتخارآفرینی کنند.

کریمی درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز اظهار کرد: همیشه در جام ملت‌ها، ایران یکی از گزینه‌های قهرمانی است. ما در حال حاضر هم در بین تیم‌های آسیایی اول هستیم و بنابراین می‌توانیم شانس اول قهرمانی باشیم اما قهرمانی به راحتی به دست نمی‌آید بلکه باید برای آن زحمات زیادی را متحمل شویم. باید اردوهای خوبی را برنامه‌ریزی کنیم و با آمادگی کامل به استرالیا برویم. ان‌شاءالله بتوانیم بعد از مدت‌ها به آن چیزی که مدت‌هاست مردم ایران انتظار دارند برسیم و قهرمان آسیا شویم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه درباره برگزاری بازی‌های دوستانه برای تیم ملی نیز گفت: ما امکانات خوبی را در اختیار نداشتیم. چند سال است که نمی‌توانیم با تیم‌های ملی خوب بازی کنیم. این مشکل را ما داریم. ما هم بدمان نمی‌آید با تیم‌های ملی بزرگ دنیا بازی کنیم اما مشکلاتی وجود دارد که همه از آن مطلع هستند و خیلی درباره آن صحبت شده است. فکر نمی‌کنم صحبت از مشکلات در حال حاضر سودی داشته باشد.

کریمی در پایان درباره مشکلات سفر تیم ملی به پرتغال نیز گفت: خیلی از کشورها پرواز مستقیم ندارند و مجبور هستیم از طریق ترانزیت به آنجا سفر کنیم بنابراین سفرهای طولانی را انجام می‌دهیم. در نهایت فکر می‌کنم به این گونه سفرها باید عادت کنیم تا مشکلات‌مان حل شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها