جام جم ورزشی: بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: هیچ مربی‌ای تضمین نمی‌کند که تیم به فینال برود، کی‌روش هم از این قاعده مستثنی نیست.
کد خبر: ۷۲۸۱۲۳
تیموریان: هیچ مربی‌ای تضمین نمی‌کند تیم یک پای فینال باشد

آندرانیک تیموریان بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی گفت: اردوی خوبی بود، دو بازی خوب انجام دادیم و فشار خوبی به جوانان که تازه به تیم ملحق شدند، وارد شد. کی‌روش به فکر پوست‌اندازی تیم ملی است و از جوانان استفاده می‌کند. بازیکنان جوان در کنار قدیمی‌های تیم تجربه خوبی پیدا می‌کنند و به استاندارد فوتبال می‌رسند.

تیموریان درباره بازی‌های تدارکاتی تیم در این اردو تصریح کرد: تیم‌های مطرح جهان به خاطر بازی‌های دوستانه به بازی‌ با تیم ایران نرسیدند و ما مجبور به بازی با تیم‌های باشگاهی پرتغال شدیم. قرارداد کی‌روش دیر تنظیم شده و این به ضرر تیم ملی است. تیم‌های دیگر هزینه زیادی می‌کنند و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خوب دنیا برگزار می‌کنند که تیم ایران این کار را انجام نداده است.

وی درباره جام ملت‌های آسیا هم تاکید کرد:‌ هیچ مربی‌ای گارانتی نمی‌کند و تضمین نمی‌کند که تیم به فینال برود. کی‌روش هم نمی‌تواند بگوید که تیم یک پای فینال است ولی امیدوارم طلسم چندساله جام ملت‌ها شکسته شود و نتیجه خوبی از این جام بگیریم.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها