گزارشی از پشت صحنه یک مجموعه طنز آیتمی

لبخند را دست‌به نقد بخرید

مجموعه 90 قسمتی طنز شکر آباد در شهرک سینمایی غزالی و به کارگردانی شهاب عباسی تولید شده است. لوکیشن های مجموعه شکر آباد سنتی است و المان های همچون خانه های کاهگلی، بازارچه های سنتی، حیواناتی نظیر شتر و اسب ... در آن دیده می شود.
کد خبر: ۷۲۸۱۴۸
برنامه ای دیدنی از طنز شکرآباد

از ویژگی های این مجموعه طنز اجتماعی این است که به عادات رفتاری مردم توجه شده تا در قالب طنز همراه با نیش و نوش جنبه های فرهنگی نیز مورد توجه قرار گیرد تا هویت ایرانی ـ اسلامی و فرهنگ غنی ایران حفظ شود.در واقع با رویکردی طنز و داستانی مسائل روز جامعه نظیر اعتیاد، دوست ناباب، تعامل خانواده ها با فرزندان، برخورد جامعه با افراد معتاد، بازنشستگی، مد و دیگر موضوعات اجتماعی و فرهنگی که چالش های جامعه هستند در مجموعه شکر آباد بیان می شود.
تلفیق فضای سنتی با پست مدرن سبب شده تا موقعیت طنز بیشتری بوجود آید. موسیقی و ساختار سنتی لوکیشن ها تداعی کننده خاطرات نسلهای گذشته است و به نسل امروز نیز می گوید که استفاده بهینه از ابزار های هم چون تلفن همراه، تبلت ایرادی ندارد و می توان ضمن حفظ هویت فرهنگی هم راستا با فناوری روز جهانی پیش رفت.
در این مجموعه تلویزیونی، ابراهیم شفیعی، سیاوش مفیدی، یزدان فتوحی، محمد رضا خسروی، آرش میر احمدی، کوروش معصومی و چندین هنرمند دیگر نقش آفرینی می کنند و تعداد زیادی هنرور نیزدر کنار بازیگران اصلی حضور دارند.
این مجموعه هر شب حدود ساعت 10 از شبکه نسیم پخش می شود.

منبع: شبکه نسیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها