جانشین فرمانده سپاه پاسداران:

آمریکا از دیپلماسی عاجز است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چرخش 180 درجه ای حامیان تروریست های «داعش» و «القاعده»، ناشی از نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۷۲۶۵۴۹
نفوذ منطقه ای ایران موجب چرخش حامیان داعش شد

سردار حسین سلامی امروز شنبه در آیین بزرگداشت 19 مهر سالروز ورود تاریخی رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی، گفت: امروز ایران اسلامی، سیاست آمریکا را به گروگان گرفته و آنها ناگزیر شده اند برخلاف حمایت قبلی خود، علیه این گروه ها وارد عمل شوند.

وی به ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف خود در سوریه اشاره کرد و افزود: آنها نه تنها نتوانستند رویای خود را در سوریه تعبیر کرده و به اهداف خود دست یابند بلکه حتی مجبور شده اند بر عکس سیاست های قبلی خود عمل کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به نقش کم نظیر رهبر فرزانه انقلاب در هدایت مسائل منطقه، افزود: ورشکستگی سیاسی امروز آمریکا در منطقه به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، حضور ملت ایران و آگاهی ملت های مسلمان منطقه رقم خورده است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به واسطه داشتن رهبری کم نظیر، قدرتی دوچندان پیدا کرده و فضای جدیدی برای نقش آفرینی در منطقه و غلبه بر دشمنان یافته است.

سردار سلامی گفت: اقتدار انقلاب ما باعث شده اعتماد مردم منطقه به منطق رهبری و نظام مضاعف شود به طوری که رویای دشمنان، که روزی خیال ایجاد جنگ بین شیعه و سنی در منطقه را در سر داشتند، با شکست روبه رو شود.

وی افزود: اکنون به واسطه همین تدابیر هوشمندانه، اجماع بین المللی علیه ایران اسلامی شکسته است و دستیابی به این موفقیت بزرگ با وجود تحریم ها و فشارهای دشمنان برای انزوا و محدودسازی انقلاب حاصل شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جایگاه رهبری در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: خدواند نعمت رهبری بی بدیل و بزرگ را برای ملت ایران ارزانی داشت تا این ملت در جغرافیای جهان اسلام پرچمدار یک نهضت توقف ناپذیر ضداستکباری و الگویی برای همه ملت های مسلمان شوند.

وی گفت: رهبری شخصیتی ممتاز و بی نظیرند که پیچیدگی های دنیای کنونی را می شناخته و می توانند سناریوهای دشمنان را خوانده و با تدبیر و حکمت الهی، کشور را در میان انبوه مسایل داخلی، توطئه ها و تهدیدهای خارجی، مصون از هر آسیبی به سمت قله های پیشرفت هدایت کنند.

سردار سلامی قدرت توقف سیاست ها، دفع راهبردها و به چالش کشیدن منافع و اهداف استکبار، منفعل کردن دشمنان، قرار دادن دشمن در سرگردانی و استیصال و گذر از تحریم دشمنان، بدون آسیب را از ویژگی های رهبر معظم انقلاب برشمرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در مهر سال 91 اشاره کرد و گفت: در این سفر تاریخی مردم غیور و وفادار این خطه باحضور پرشور خود در استقبال از معظم له اوج احساس و عمق محبت ملت را به رهبری نشان دادند.

سلامی افزود: نشان دادن آن همه شور و شوق، وفاداری و محبت از سوی مردم این خطه به رهبری به حدی بود که دوربین های تلویزیونی قادر به نمایش همه آن لحظات نبودند.

استاندار خراسان شمالی نیز به برکات سفر رهبری به این خطه اشاره کرد و گفت: ایام حضور معظم له در این استان هرگز از یاد مردم ولایی این خطه نخواهد رفت.

سید علی اکبر پرویزی شتاب گرفتن روند توسعه همه جانبه استان را از برکات این سفر برشمرد و افزود: دو سال از این سفر تاریخی به استان می گذرد و برکات آن در جای جای دیده می شود.

وی گفت: به عنوان مدیر ارشد استان به مردم قول می دهم که با تلاش دوچندان مدیران، میزان برخورداری مردم از خدمات نظام و بویژه برکات سفر رهبری در استان افزایش یابد.

رهبر معظم انقلاب 19 مهر سال 91 به مدت هشت روز مهمان مردم خراسان شمالی بودند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها