سردار احمدی مقدم عنوان کرد:

ماجرای شنود اطلاعات غربی ها

فرمانده نیروی انتظامی گفت:گروه تروریستی داعش در هیچ نقطه‌ای از مرزهای کشور حضور ندارد و در هیچ جایی با آنها درگیری نداشتیم.
کد خبر: ۷۲۶۵۰۶
داعش در هیچ نقطه‌ای از مرزهای ایران حضور ندارد

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار احمدی مقدم که همزمان با هفته نیروی انتظامی و برای ارزیابی عملکرد پلیس به قم سفر کرده است، امروز شنبه در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای فرماندهی انتظامی قم گفت: داعش تنها در استان دیاله عراق و در فاصله چهل کیلومتری مرز قصر شیرین است که با عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق عقبه آنها محدود شده است و روز به روز عقب نشینی می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود:در دیگر مناطق مرزی هم گروه داعش در فاصله صدها کیلومتری مرزهای کشور هم نیستند.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه تا به حال هیچ کار عملیاتی در مقابله با گروه تروریستی داعش در داخل کشور اتفاق نیافتاده است، افزود: حداکثر گروههای که در قالب هوادار یا هسته های اعزام یا تسهیل اعزام بودند از نیروهای امنیتی نیروهای انتظامی، سپاه و وزارت اطلاعات ضربه های خوبی خوردند و هیچ جای نگرانی نیست.

وی درباره حادثه سراوان هم گفت: در این خصوص چند نفر دستگیر شدند و تحقیق از آنها در حال انجام است.

فرمانده نیروی انتظامی با انتقاد از کوتاهی دولت پاکستان در برخورد با گروه‌های تروریستی، از دستگاه دیپلماسی کشور خواست با پیگیری قوی و فعال این موضوع و هماهنگی لازم، امکان عملیات مشترک در خاک پاکستان برای تعقیب و متلاشی کردن گروههای تروریستی را فراهم کنند.

سردار احمدی مقدم همچنین ضعف منابع مادی، اعتیاد و سرقت های خرد را مهمترین دغدغه های پلیس برای اجرای بهتر ماموریت ها بیان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها