سردار احمدی مقدم با تشریح جزئیات عملیات تروریستی سراوان:

دستگاه دیپلماسی درباره استقرار تروریست‌ها در خاک پاکستان فعال‌تر عمل کند

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دو حادثه تروریستی دیروز و امروز در منطقه سراوان، از دستگاه دیپلماسی خواست تا در موضوع استقرار تروریست‌ها در خاک پاکستان فعال‌تر عمل کند.
کد خبر: ۷۲۵۹۹۹
دستگاه دیپلماسی درباره استقرار تروریست‌ها در خاک پاکستان فعال‌تر عمل کند

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به حملات دیروز و امروز تروریست‌ها به مأموران نیروی انتظامی در منطقه سراوان اظهار داشت: روز گذشته تماسی از سوی تروریست‌ها با ماموران منطقه آسپیچ سراوان برقرار شد و آنها با فریبکاری درخواست کمک از مأموران کردند.

وی ادامه داد: به دنبال این تماس و اعزام مأموران برای بررسی موضوع، تروریست‌ها در منطقه کمین کرده و متأسفانه با حمله به مأموران نیروی انتظامی 3 نفر از آنها را به شهادت رساندند.

سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه به نیروهای مرزی تأکید شده بود تا هنگام تردد در مناطق مرزی به هیچ عنوان به صورت تک‌خودرویی حرکت نکنند، گفت: پس از حادثه دیروز نیز صبح امروز تروریست‌ها با سلاح‌های سنگین یکی از پاسگاه‌های مرزی ما در منطقه سراوان را هدف قرار دادند و یک نفر از مأموران نیروی انتظامی را به شهادت رساندند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس به دنبال شناسایی عوامل ترور‌های اخیر است، گفت: دستگاه دیپلماسی ما باید فعال‌تر عمل کند و قابل قبول نیست که خاک پاکستان محل امنی برای حضور تروریست‌ها باشد.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۰
مردونگی تو وجود تروریستها نیست!سربازان ما برای كمك رفتن.خدا لعنتشون كنه با جوانان غیور ما این كار رو كردند،از مسوولین میخواهیم كه برخورد قاطع با عوامل نا امنی ها و كشور پاكستان كه مكان امنی رو براشون فراهم كردند داشته باشند نمیشه كه مسوولین به طرف پاكستانی گوشزد كنه و اونا هم یه گوش دیگرشون دروازه باشه!لطفا در رسیدگی ها هم قاطع باشید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها