با شنیدن صدای همسرش در برنامه سینمایی

شهاب حسینی در «هفت» غافلگیر شد

شهاب حسینی، بازیگر سینما، در برنامه هفت این هفته غافلگیر شد. ترفند تهیه کننده این برنامه باعث شد این برنامه سینمایی که شب گذشته از شبکه سه سیما پخش شد برای لحظاتی خانوادگی شود.
کد خبر: ۷۲۶۴۲۳
شهاب حسینی در «هفت» غافلگیر شد

جام جم سرا به نقل از سینماپرس: شهاب حسینی که جمعه شب مه‌مان ویژه برنامه «هفت» بود، در هنگام گفتگو درباره مسائل مختلف حوزه بازیگری با محمود گبرلو، مجری این برنامه، ناگهان صدای همسر خود پریچهر حسینی را شنید که از طریق ارتباط تلفنی با او صحبت می‌کرد.


مجری هفت از همسر شهاب حسینی درباره نحوه رفتار وی در خانه و میزان توجه این بازیگر به خانواده سوال کرد. پریچهر حسینی همسر شهاب حسینی اظهار کرد: ما نیز همچون بسیاری از مردم ایران شخصیت و بازی وی را دوست داشته و به او افتخار می‌کنیم.


او در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه کدام اثر سینمایی همسزش را بیشتر می‌پسندد ار دادن پاسخ روشن خودداری کرد و گفت: همه فیلمهای ایشان را دوست داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
۰
۰
خوب معلومه انتخاب سخته. شهاب حسینی بازیگر خیلی خوبیه!
سینماچی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
۰
۰
بی تردید یكی از برترین و شاخص ترین هنر پیشه ها هستند........ درود.........
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
۰
۰
من عاشق بازی زیر پوستی شهاب هستم واقعا نبوغ داره
123
United States
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
۰
۰
عجب غافلگیری شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عسل
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
۰
۰
آقای شهاب حسینی بازیگر فوق العاده ای هستند من اكثر فیلم های ایشان را دیده ام مخصوصا سریال شوق پرواز كه وقتی این سریال را تماشا می كنم تاثیری زیادی می گیرم آقای شهاب حسینی چنان نقش شهید بابایی را خوب ایفا می كنند كه گویی خود اوست و تاثیر كلام و رفتار آن شهید بزرگوار را به قدری شایسته به تماشگران انتقال می دهند. من با دیدن این سریال مطالب زیادی گرفتم كه شاید تا به حال به آن توجه نكرده بودم. از آقای شهاب حسینی به خاطر این نقش تشكر می كنم امیدوارم در نقش های مانند این دوباره ظاهر شوند چون به خوبی از عهده این كار بر می آیند.
زهرا از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
۰
۰
اولین باری كه شهاب حسینی توی تلوزیون دیده شد یه برنامه تركیبی به اسم «جمعه ها باشبكه 2» سال 76 بود. شهاب حسینی نقش «نودال» رو داشت. هفت مگه برنامه تلوزیونی نیست؟ روتیتر زدین سینمایی؟
ف.ب
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
۰
۰
فوق العاده زیبابود.من دیدم ازصدای خانومشم خیلی خوشم اومد چقد خانومش باتربیت بود.
نرگس
United States
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
۰
۰
لحظه ای كه دیدم برام خیلی جالب بود.شهاب حسینی تاحالاتوچندبرنامه ناخودآگاه غافلگیرشده!امااگه دقت كرده باشین قبل ازاین كه اقای گبرلوبگه :اگه اجازه بدین...خودشهاب شصتش خبردارشده بودكه كی میتونه پشت خط باشه!دركل جالب بود.انشاالله همیشه موفق باشن
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۴
۰
۰
ووووووووووووووووووواااااااااااییییییییییی.خیلی خوب بود

نیازمندی ها