فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

باند پنج نفره اشرار مسلح در سراوان متلاشی شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری عاملان شهادت ماموران انتظامی در سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری شماری از عاملان شهادت چهار مامور انتظامی در شهرستان سراوان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۰۶۹
دستگیری عاملان شهادت ماموران انتظامی در سراوان

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرتیپ دوم پاسدار حسین رحیمی در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت 20 شب گذشته به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 سراوان مبنی بر ایجاد مزاحمت عده ای افغانی برای چند خانواده در یکی از روستاهای این شهرستان سریعا یک گروه فوریت های پلیسی برای ارائه خدمت به مردم و رسیدگی به تماس تلفنی به محل اعزام شد.

وی افزود: ماموران گروه گشتی در مسیر انجام ماموریت به کمین اشرار و گروههای معاند برخورد و مورد حمله قرار گرفتند که در این حادثه سه نفر از همکاران نیروی انتظامی به نام های ستوان سوم آیت خانعلی پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی و سرباز وظیفه محمدرضا نظریان به شهادت رسیدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سریعا پس از وقوع این حادثه با تشدید فعالیت های انتظامی و اجرای طرح مهار و کنترل مرزها مسیر تردد اشرار بسته شد که اشرار در مسیر فرار با یکی از دیگر پاسگاه​ها درگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: ماموران در ادامه علمیات به دنبال حضور و همکاری گسترده مردم با نیروی انتظامی شماری از عوامل وابسته به اشرار را شناسایی و در یک عملیات هدفمند و ضربتی آنان را دستگیر کردند که اشرار در تلافی این اقدام با موشک و راکت پایگاه آسپیچ سراوان را مورد هدف قرار دادند که یک نفر از ماموران انتظامی به شهادت رسید و یک نفر نیز مجروح شد.

وی افزود: افراد معاند و اشرار بدانند که نیروی انتظامی با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت های موجود در سیستان و بلوچستان با این افراد به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
هادی.
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۰
شهید قلب تاریخ است.درود فراوان به مرزبانان غیور ایران خسته نباشین به هیچ متجاوزی اجازه ندید تو این مرز ادعا كنه انشاءالله كه مجرمان به هلاكت میرسن
سئوالی مردمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
۰
۰
ضمن تایید مبارزه با افراد مخل امنیت جناب سردار میتوانید بگویید با توجه به ادعای كنترل مرز ،موشك وراكت به چه صورت وازكجا دراختیار این ها قرار گرفت ؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
۰
۰
شرایط را مثل زمان جنگ تحمیلی بكنیم تا یك گنجشك هم جرات ورود نداشته باش

نیازمندی ها