سازمان وظیفه عمومی ناجا به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، تلاش کرده تا خدمات غیر حضوری و اینترنتی گسترده تری را به مشمولان و خانواده های آنان ارائه نماید.
کد خبر: ۷۲۵۶۷۷
تسهیلات سازمان وظیفه عمومی در هفته نیروی انتظامی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در هفته نیروی انتظامی و در راستای شعار و اهداف تعیین شده (تلاش جهادی، کارآمدیی و اقتدار) تلاش کرده تا در جهت ارائه خدمات مضاعف به مشمولان و خانواده های آنان، خدمات غیر حضوری و اینترنتی قابل توجهی را ارائه نماید که بخشی از این خدمات به شرح ذیل می باشد:

افزایش فعالیت سامانه تلفن گویا به شماره (096480): کارشناسان سامانه تلفن گویا در طول ایام این هفته تا ساعت 1700 آماده ارائه مشاوره به شما متقاضیان محترم در زمینه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می باشند.

افزایش فعالیت سامانه خدمات الکترونیک سازمان وظیفه عمومی: ساعت فعالیت سامانه خدمات الکترونیک واقع در ابتدای بزرگراه شهید صیاد شیرازی، جنب سازمان وظیفه عمومی به منظور کسب اطلاع مشمولان از آخرین وضعیت خدمتی خود، تا ساعت 1700 افزایش می یابد.

مشاوره اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی کارشناسان وظیفه عمومی آماده پاسخگویی به ابهامات شما عزیزان در زمینه قوانین خدمت وظیفه عمومی در بخش مشاوره پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir می باشند.

ملاقات حضوری با مسئولین و کارشناسان سازمان: مشمولان در صورت نیازبه ملاقات حضوری با مسئولین و کارشنان وظیفه عمومی، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه کرده و درخواست خود را در بخش ملاقات مردمی ثبت نمایند، بدیهی است پس از بررسی موضوع، مشمول برای پیگیری نهایی به سازمان دعوت خواهد شد.

حضور معاونان و کارشناسان سازمان وظیفه عمومی در مدارس: معاونان و کارشناسان سازمان وظیفه عمومی در هفته نیروی انتظامی با حضور در برخی از دبیرستان های پسرانه سطح کشور به راهنمایی محصلان از آخرین مقررات و قوانین خدمت وظیفه عمومی و رفع ابهامات در این زمینه می پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها