جام جم ورزشی: کمیته انضباطی رای های خود را درباره دو تیم لیگ برتری فوتبال و تیم فوتبال ساحلی حاضر در لیگ دسته یک، صادر کرد.
کد خبر: ۷۲۵۶۷۱
ملوان به یک دیدار بدون تماشاگر محکوم شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و گسترش فولاد تبریز از سری رقابتهای هفته دهم لیگ برتر روز سوم مهر ماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی بر پرتاب سنگ به سوی کمک داور دوم این بازی صورت گرفت. بر همین اساس با توجه به سابقه قبلی در هفته های چهارم و ششم، این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه و برگزاری یک جلسه بدون حضور تماشاگر محکوم شد. همچنین اگر در مسابقات بعدی این تخلفات ادامه داشته باشد، دیدار ملوان بندر انزلی در زمین خودی بدون تماشاگر برگزار می شود.

مازیار زارع، بازیکن ملوان بندر انزلی نیز به دلیل عدم رعایت مقررات در زمان خروج از زمین مسابقه به تذکر کتبی محکوم شد.

جریمه نقدی برای پدیده مشهد

رقابت دو تیم پدیده مشهد و پیکان تهران از سری رقابتهای هفته دهم در مشهد برگزار شد که از سوی تماشاگران این تیم در دقایق 75 و 76 تخلفاتی نظیر فحاشی به داور مسابقه صورت گرفت. این تیم طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی با توجه به تکرار تخلفات در هفته های چهارم و هشتم، به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه شد.

محرومیت برای 6 بازیکن فوتبال ساحلی تا اطلاع ثانوی

کمیته انضباطی پس از بررسی گزارش دیدار دو تیم موج گناوه و بیمارستان قلب کوثر از سری رقابتهای مرحله نهایی لیگ دسته اول که به میزبانی گناوه برگزار شده بود اعلام کرد با توجه به تخلفات رخ داده در این بازی توسط مهدی مکلائی، محمد جویباری، فخر الدین علیزاده،حسین یاراحمدی، محمدجواد عابدی از تیم بیمارستان قلب کوثر شیراز و مهرداد گاوداری از تیم موج گناوه، بازیکنان فوق طبق آیین نامه انضباطی با صدور قرار دستور موقت از همراهی تیم مربوطه در تمامی مسابقات تا اطلاع ثانوی معلق و محروم هستند.

بازیکنان فوق باید روز یکشنبه 4 آبانماه جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها