طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند.حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۷۲۴۷۲۱
برای آوارگان سیاره اورانوس

سیاست روز : برای آوارگان سیاره اورانوس

جمله زیر از کدام یک از فلاسفه و دانشمندان است؟
دانشگاه باید در تولید و بکارگیری علم کوشا باشد.
الف) حکیم ابوریحان بیرونی
ب) علامه مجلسی
ج) فریدریش نیچه
د) برادر نجفی - سرپرست وزارت علوم -

رئیس سازمان نظام وظیفه: بعضی از فوتبالیست‌هایی که کارت معافی جعلی داشتند فکر می‌کردند ما با آنها شوخی داریم.
به نظر شما بروبچه‌های سازمان نظام وظیفه به این دسته از فوتبالیست‌ها چه چیزی گفتند که آنها فکر کردند ماجرا شوخی است؟
الف) دوچرخه / سیبیل بابات می‌چرخه
ب) تو خودت قند و نباتی، شکلاتی، آب نباتی، می‌خوای بری خدمت سربازی چرا؟!
ج) داداش سرباز وظیفه‌ای؟ نه عزیزم سرباز گشنیزم!
د) علی کفاشیان

قائم مقام سازمان فضایی ایران: موضوع پرتاب انسان به فضا در برنامه‌های سازمان قرار دارد اما با توجه به تغییر اولویت‌ها ممکن است با تاخیر اجرا شود.
کدام یک از گزینه‌های زیر برای سازمان فضایی اولویت بیشتری دارد؟
الف) ارسال پتو و چادر برای آوارگان سیاره اورانوس
ب) ارسال کمک به محرومان و فقرای سیاره مشتری
ج) ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای زلزله‌زدگان سیاره ونزوئلا
د) مدیریت بر سیاره‌ها و ستارگان از راه دور به شیوه آقای دکتر!

شرق: رفتار سوییچی

بعضی‌ها یک‌طوری از ماشینشان پیاده می‌شوند و همچین با شکوه به دوروبر نگاه می‌کنند که مطمئنم وقتی فضانوردان از سفینه بیرون می‌آیند و کلاه فضانوردی از سر برمی‌دارند، طبیعی‌تر برخورد می‌کنند. حالا پراید و پرادو هم ندارد، طرف انگار از آپولو پیاده می‌شود، بعد سه‌قدم دور می‌شود و با یک حالت فاتحانه دکمه دزدگیر را می‌زند انگار در بانک مرکزی را قفل کرده.

بعد هم سوییچ را یک‌طوری می‌کنند توی جیبشان که حتما بامبول سوییچ بزند بیرون و برود توی چشم خلایق. همین اساتید وقتی می‌آیند توی جلسه یا میهمانی، طی مراسمی باشکوه سوییچ را رونمایی می‌کنند و می‌گذارند روی میز، که نیمار بعد از گل‌زدن توی جام‌جهانی اینطور حرکات نمایشی نکرده بود. همین افراد هرجا می‌روند ماشین مبارک را جوری پارک می‌کنند که حتما یکی بیاید صدا کند: «این ماشینه واسه کیه جلو در؟»
طرف: صفره؟ - بله. / طرف: پلاسیکای صندلیاش رو هم نکندند؟ / - نه. / طرف: درهاش یخچالی بسته میشه؟ تازه از کارواش اومده؟ رینگاش اسپورته؟ / - بله. این ماشینه مال کیه؟ / طرف: من من من. / - خب حیوان، ناانسان، مظهر خودنمایی، جلو در پارکینگ پارک کردی، بیا جابه‌جاش کن.

کیهان: ویروس ابولا(گفت و شنود)

گفت: «آلن ایر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به تیتر یک و خبر کیهان روز پنج‌شنبه اعتراض کرده است که در آن آمده بود گسترش ویروس کشنده ابولا در میان مردم آفریقا «عملیات سری» آمریکا برای آزمایش یک سلاح میکروبی بوده است.
گفتم: در تاریخ چند دهه اخیر آمریکا از اینگونه جنایات به فراوانی دیده می‌شود.
گفت: تیتر یک کیهان به نقل از پروفسور «سیرل برودریک» بود که در این زمینه تحقیقات فراوانی داشته و اسناد بسیاری ارائه کرده است.
گفتم: پس چرا سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به منبع خبر کیهان اشاره نکرده است؟!
گفت: خب! اگر اشاره کند، دیگران هم به سراغ آن منبع می‌روند و با دیدن اسناد مربوطه، پرده دیگری از چهره نفرت‌انگیز آمریکا برداشته می‌شود.
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو در صفحه فیس‌بوکش نوشته بود؛ توجه! توجه! یک خبر مهم. شخصی که نمی‌خواست نامش فاش شود، خبری داد که حاضر نبود منتشر شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها