کیانو ریوز، بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون در یک نقش متفاوت ظاهر می‌شود

ماتریکس تروریست می‌شود

با آن‌که تماشاگران سینما و تلویزیون کیانو ریوز را به عنوان یک بازیگر سینما می‌شناسند، اما واقعیت این است که او هم مثل تعدادی از بازیگران مشهور سینما کار و فعالیت هنری‌اش را با رسانه تلویزیون شروع کرد.
کد خبر: ۷۲۴۴۳۳
کیانو ریوز؛ مردی که از تلویزیون آمد

او سال 1984 و در حالی که فقط 20 سال داشت، برای اولین‌بار جلوی دوربین قاب کوچک قرار گرفت. او با مجموعه تلویزیونی «آویزان شدن» به تماشاگران تلویزیونی معرفی شد. او در نقش یکی از شخصیت‌های قصه در حالی معرفی شد که سه سال از پخش موفقیت‌آمیز این مجموعه می‌گذشت. قصه این کمدی خانوادگی درباره گروهی از مشاوران مدرسه‌ای بود که با تعدادی از دانش‌آموزان نوجوان سروکار دارند.

پخش این مجموعه تا سال 1987 ادامه داشت و ریوز هم در نقش یکی از نوجوانان قصه به ایفای نقش پرداخت. 110 اپیزود مجموعه روی آنتن رفت و ریوز بازیگر چند اپیزود آن بود. وی تا سال 1990 به بازی در مجموعه‌های تلویزیونی ادامه داد و چند نقش نه‌چندان مهم هم در چند فیلم سینمایی به عهده‌ گرفت. مجموعه تلویزیونی «ماجراجویی‌های عالی بیل و تد» سال 1990 یکی از معروف‌ترین کارهای تلویزیونی ریوز است. او در این کمدی اکشن علمی ـ تخیلی در نقش یکی از دو شخصیت اصلی قصه تد لاگن بازی کرد. او و دوست صمیمی‌اش بیل (با بازی آلکس وینتر) در 13 قسمت این مجموعه با یکسری حادثه و ماجراجویی بانمک روبه‌رو می‌شوند. نکته جالب این که صنعت سینما قصد تولید نسخه دوباره‌سازی شده این مجموعه را دارد و می‌خواهد آن را احیا کند.

کیانو ریوز هم قرار است دوباره نقش تلویزیونی معروف خود را در نسخه سینمایی آن بازی کند.

این بازیگر پس از این مجموعه و بازی در فیلم سینمایی «پوینت برک» به یک بازیگر موفق سینمایی تبدیل شد و رابطه‌اش با دنیای تلویزیون قطع شد. در طول این سال‌ها وی چند بار به عنوان مهمان در چند کار تلویزیونی، حضوری کوتاه‌مدت داشته است. (ضمیمه قاب کوچک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها