جام جم ورزشی: حرکت زشت کاراته کای ایرانی باعث شد تا از بازی های آسیایی اینچئون اخراج شود.
کد خبر: ۷۲۴۲۴۸
حرکت زشت ورزشکار  ایرانی روی تاتامی/گنج‌زاده اخراج شد+عکس

به گزارش جام جم ورزشی، در مرحله نیمه نهایی کاراته بازیهای آسیایی، سجاد گنج زاده در وزن ‌84+ کیلو به مصاف کاراته کا ژاپنی رفت و با نتیجه 9 بر 6 باخت و از صعود به دیدار پایانی بازماند. گنج‌زاده که از تصمیم داوران و همچنین اعتراض زودهنگام مربی خود عصبانی شده بود،‌ در پایان مسابقه‌اش حرکت ناشایستی انجام داد و دستکش‌های خود را به روی تاتامی کوبید.

پس از این حرکت گنج‌زاده،‌ داوران پس از مشورت، او از دور مسابقات حذف کردند. این در حالی است که او شانس کسب مدال برنز بود.

به دنبال حرکت ناشایست ایرانی که اعتراض ایرانی ها را هم به دنبال داشت علیرضا سمندر، رییس فدراسیون کاراته با تقبیح کردن این حرکت گفت: پس از رفتار بد گنج زاده ما نامه عذرخواهی را به مسوولین برگزاری مسابقات ارائه کردیم.

او همچنین از این خبر داده که دو سال محرومیت در انتظار این کاراته کای ایرانی است.

تصاویری از اعتراض او به داوری را می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
mahmood
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
آیابهترنیست كه قبل از اعزام همه چیزپیش بینی شودكه آبروی كشورمون اینگونه به بادنرود؟
یه ورزشكار
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
۰
۰
بیرون گود نشستید میگید لنگش كن بعله آسونه تو خونه نشستید اگر جای یه ورزشكار بودید چند سال تلاشتونو تو یه چشم به هم زدن با یه نامردی ازدست داده میدیدید وقتی مسئولان كنار میدون شما واسادنو نفسشون برای گرفتن حق شما بیرون نمیاد بعد میدیدم چطور رفتار میكردید تو شرایط مبارزه مغز درگیر آدرنالین خون بالا و هزار فشار روانی و جسمی دیگه كه تو همچین میدون بزرگی برای فرد پیش میاد نمیگم نمیتونست شكایت نكنه اما شماهاییم كه دارید از بیرون میبینیدو هزار حرف میزنید اگر جای اون بودید اونوقت میفهمیدید یك من ماست چقد كره میده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها