با بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو

هدف بعدی درخشش در المپیک است

بهنام اسبقی در تکواندو و سعید حسنی پور در کاراته با غلبه بر حریفان دومدال طلا در سیزدهمین روز بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی صید کردند.
کد خبر: ۷۲۳۸۴۰
مدال طلا برگردن نمایندگان تکواندو و کاراته ایران

اسبقی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم مردان ایران پیش از این مقابل "کایرات ساریمساکف" از قزاقستان 7 بر یک به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

بهنام اسبقی برای رسیدن به فینال در دور اول استراحت کرد، در دور دوم نماینده ویتنام را برد، در مرحله یک چهارم نهایی " فادی بخازی" از لبنان پیروز شد.

پیش از این مسعود حجی زواره و مهدی خدابخشی در این رشته مدال طلا، سوسن حاجی پور برنز گرفت و یوسف کرمی، سجاد مردانی، شکرانه ایزدی و سمانه شش پری هم حذف شدند.

فردا جمعه نیز ایران سه نماینده دارد که دروزن 73+ بانوان اکرم خدابنده، در73- فاطمه روحانی و در 58- مردان فرزان عاشورزاده رقابت خواهند کرد.

امروز همچنین در اولین روز مسابقات کاراته هفدهمین دوره بازیهای آسیایی، در فینال وزن 75- کیلوگرم مردان سعید حسنی پور مقابل "لی کا وای" از هنگ کنگ با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.این هفدهمین طلای کاروان ایران در بازیهای آسیایی اینچئون بود.

حسنی پور برای رسیدن به فینال در دور اول "زوخیدوف" ازبک را 4 بر 2 ، در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی 10 بر 2 " تان" از ویتنام و در مرحله نیمه نهایی " العطیبی" از عربستان را 5 بر 2 شکست داد.

حریف هنگ کنگی حسنی پور برنز بازیهای آسیایی 2010 گوانگجو،نقره و برنز قهرمانی آسیا در سالهای 2009 و 2011 را در کارنامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها