عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی:

مرتضوی بزرگترین شرکت تامین اجتماعی را فروخت

عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: مدارک ومستندات تخلفات سعید مرتضوی از جمله در زمینه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی موسوم به شستا در مجلس شورای اسلامی موجود است و به قوه قضائیه ارجاع شده است.
کد خبر: ۷۲۳۰۴۹
مرتضوی بزرگترین شرکت تامین اجتماعی را فروخت

نادر قاضی پور در واکنش به اظهارات سعید مرتضوی مدیرعامل سابق تامین اجتماعی درباره واگذاری و پرداخت های غیرقانونی در تامین اجتماعی و نبود سند در واگذاری ها به بابک زنجانی ، به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: آقای مرتضوی در سخنان خود فرافکنی می کند تا از اتهامات کنار گذاشته شود اما اسناد تخلفات ایشان موجود است و قوه قضائیه باید در مورد ایشان حکم دهد.

نماینده ارومیه گفت: آقای مرتضوی در قراردادی تمامی شرکت شستا - بزرگترین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی - را با مبلغ 17 هزارمیلیارد تومان به بابک زنجانی فروخته و سپس زنجانی همان مبلغ را طی چکی بابت پول نفت به وزارت نفت واگذار کرده،که اسناد چنین تخلف بزرگی به قوه قضائیه ارائه شده است.

شستا یک شرکت سرمایه گذاری مادر (هولدینگ) است که مجموعه‌ای با بیش از ۱۷۰ شرکت و مؤسسه را اداره می‌کند. بر اساس گزارشها، مجموع دارایی‌های این شرکت سرمایه گذاری در سال ۱۳۹۱ بالغ بر ۳۹ هزار میلیارد تومان و سود سالانه آن نزدیک به ۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده و این درحالی است که سود ۴۰۰ شرکت دیگر فعال در بورس جمعاً ۱۶۰۰۰ میلیارد بوده است.

قاضی پور به همین دلیل از رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور خواست تا سرعت بیشتری در بررسی چنین پرونده مهمی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
یك شهر وند دردمند
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
فقط میخواستم بدانم این اقای سعید مرتضوی وابسته به چه كس و گروهی میباشد كه همه بیت المال رأ بالا كشید وكسی نگفت بالای چشمت ابروست و ان وقت یك افتابه دزد را كه از فرط ناچاری و بدبختی هایی كه امثال اقای مرتضوی به جامعه تحمیل كرده اند خلاف میكند. آه و واویلا سر میدهند كه مسلمانی بباد رفت . یاوران دلسوز نظام خدا را قسم میدهم به حق خون شهیدان گلگون كفن هر كه در این نظام خدمت كرد خدا پاداش ان را بدهد و هركه خیانت كرد دزدی كرد بیت المال را غارت كرد و از خون شهدا شرم نكرد، رسوا شده و به بدترین درد از دنیا برود .
خواهر داعٍ دار یك شهید
عظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
من مرتب روی موضوعات مختلف نظر میدهم و جواب أین است روی سایت نمایش داده میشود حالا كدام سایت نمیدانم ولی تأكنون حتی یك مورد ندیدم لطف فرموده كی وكجا دنبال نظرم بگردم حال كه لطف كرده أجازه میذهید مردم درددل كننند پس چاپ كنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۰
۰
اگه به اسم بابك زنجانی انجام داده باش در مدارك كاملا مشخصه پس كافیه بجای حرف زدن مدارك انتقال رو توی روزنامه چاپ كنید تا همه ببینن فكر هم نمی كنم كه چاپ اسناد مالكیت جرم باشه.ولی مسئله اینه كه همچین مدركی ندارید و اینطور وانمود می كنید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها