معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه امروز شورای اقتصاد از وزیران خواست شخصا اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند.
کد خبر: ۷۲۲۸۰۷
جهانگیری: وزرا شخصا اجرای اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به طراحی سامانه برنامه عملیاتی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، بر لزوم همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل برنامه‌ها و پیشبرد اهداف و طرح‌های عملیاتی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی و مستمر برای اجرای دقیق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، از وزرا و روسای دستگاه‌های اجرایی خواست شخصا نسبت به این موضوع نظارت داشته و از زیرمجموعه‌های خود بخواهند که با حداکثر توان اجرای این سیاست‌ها را دنبال کنند.

در این جلسه نماینده معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با اشاره به طراحی سامانه برنامه‌های عملیاتی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، گزارشی از ویژگی‌ها و نحوه کارکرد این سامانه ارائه و درباره چگونگی تجمیع اطلاعات و برنامه‌های کمی دستگاه‌های اجرایی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توضیحاتی بیان کرد.

بر اساس این گزارش، نظارت موثر بر تحقق اهداف مندرج در مصوبات شورای اقتصاد، تسهیل در به‌روزرسانی برنامه‌های عملیاتی اقتصاد مقاومتی، امکان نشر الکترونیکی برنامه‌ها و تسهیل دسترسی به محتوای «مجموعه اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی» از جمله اهداف طراحی این سامانه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها