مدیر برنامه ریزی استراتژیک سایپا خبر داد

متوسط ۴ ایراد در خودروی صفر ایرانی

معاون فنی - مهندسی پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پراید و نیسان گواهینامه تأیید کیفیت استاندارد را دریافت نکردند، بنابراین شماره گذاری نمی شوند.
کد خبر: ۷۲۲۶۴۷
پراید و نیسان دیگر شماره گذاری نمی شوند

سرهنگ احمد رستمی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر با اشاره به اینکه بر اساس قانون، هر خودرویی باید گواهینامه استاندارد را دریافت کند، افزود: زمان گواهینامه استاندارد این دو محصول ابتدای مهر به پایان رسیده است و هنوز مسئولان دو شرکت گواهینامه جدید ارائه نکرده اند.

وی گفت: بر اساس قانون تا زمانی که این گواهینامه ارائه نشود ما اجازه شماره گذاری این دو خودرو را نداریم.

سرهنگ رستمی درباره مشکل کپسول آتش نشانی خودروها افزود: بر اساس قانون همه محصولات خودروی ساخت کشور باید از ابتدای مهر سال گذشته به کپسولهای آتش نشانی مجهز می شدند که این کار انجام نگرفت.

وی گفت: با پیگیری انجام شده و بعد از نشستی بین وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان ملی استاندارد مقرر شد یک سال دیگر به شرکتهای خودروسازی برای مجهز کردن خودروها به کپسول آتش نشانی فرصت داده شود.

سرهنگ رستمی افزود: اول مهر امسال فرصت یکساله این شرکتها به پایان رسید و با توجه به اینکه هنوز اغلب خودروهای تولیدی دو شرکت ایران خودرو و سایپا فاقد کپسول آتش نشانی هستند از شماره گذاری این خودروها جلوگیری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
عوام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
۱
۰
اینها همش فیلمه
...
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
۱
۰
شما شماره هم می كنین از این حرفها زیاد زدین بی خود ارزش خودتون نیارین پایین قبلا هم از این حرفها زیاد زدین ولی كاری نتونستین بكنین
سید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
۱
۰
متاسفم كه مردم براتون ارزش ندارند
مجتبی جلیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
۰
۰
مدت دو ماه است یكدستگاه پراید از شركت سایپااز نمایندگی آقای ... شهرستان اهر خریداری و تحویل گرفتم هنوز كارت گارانتی وپلاك تحویل نداده اند و به عناوینی جوابگو نیستند تكلیف بنده چیست چه كسی به دادم خواهد رسید سررسید اقساط رسیده ولی خودرو در پارك منزل استراحت میكند....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها