سارقان هنگام خوشگذرانی دستگیر شدند

سرقت پراید با 18 شاه کلید

پراید ،خودرویی که آسان دزدیده می شود

دبیر قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت استان سمنان گفت: در میان سرقت های خودرو، خودروی پراید مدل های 85 به پایین بدلیل پایین بودن ضریب امنیتی، بیشترین آمار سرقت را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۷۱۳۰۱۲
پراید ،خودرویی که آسان دزدیده می شود

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈداود رسولی فرˈ به تشکیل قرارگاه مشترک استانی مبارزه با سرقت اشاره کرد و افزود: با این اقدام، برنامه ها به صورت منسجم تر و جدی تر پیگیری می شود.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: در میان آمار سرقت ها بیش از 14 درصد سرقت ها متعلق به سرقت وسایط نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت است.

این مقام انتظامی افزود: در بخش سرقت خودرو، پراید مدل 85 به پایین به دلیل عدم نصب سیستم ایمنی مناسب و نداشتن سیستم ایموبلایزر به سهولت توسط سارقان به سرقت می رود.

وی از شرکت های خودروساز خواست تا در ساخت خودرو به موارد ایمنی توجه بیشتری نشان دهند و از شهروندان درخواست کرد: خودروی خود را به تجهیزات ایمنی مانند سیستم دزدگیر مطمئن و قفل فرمان و پدال مجهز کرده و از گذاشتن مدارک، وجه نقد، وسایل قیمتی و کیف در درون وسیله نقلیه خودداری کنند.

وی از کشف 85 درصدی سرقت خودرو در استان سمنان خبرداد و اظهارداشت: با تلاش و پیگیری های مضاعف و همچنین اجرای طرحی ویژه، کشف باقی خودروهای سرقتی به طور جدی در دستور کار است.

سیستم ایموبلایزر (سوییچ های رمزدار)، قفل های پدالی و عصایی و دزدگیرهای معتبر از جمله تجهیزاتی هستند که رییس پلیس آگاهی استان سمنان، استفاده از آن را در پیشگیری از سرقت موثر دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها