از اشتباهات مرگبار سید جلال تا گل نزنی‌های اشکان دژاگه

لژیونرهای ایرانی قطر، یکی از یکی ضعیف‌تر

جام جم ورزشی: امیر غفور در سومین مسابقه تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان برابر مالدیو را به دست آورد.
کد خبر: ۷۲۱۶۵۰
غفور امتیازآورترین بازیکن ایران- مالدیو

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در دور مقدماتی هفدهمین دوره بازی های آسیایی موفق به شکست سه بر صفر مالدیو شد و به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله بعد شد.

امیر غفور در این مسابقه با کسب 16 امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خود اختصاص داد. غفور همچنین سرویس با سرعت 112 کیلومتر را برای خود در این مسابقه ثبت کرد.

شهرام محمودی نیز که در دو دیدار قبلی امتیازآورترین بازیکن مسابقات ایران با حریفان بود، دیگر بازیکن امتیاز آور ایران در این مسابقه بود که 15 پوئن به دست آورد.

همچنین عبدل کاریم بازیکن شماره 10 مالدیو نیز با کسب 13 امتیاز، بهترین بازیکن این تیم برابر ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران در سه ست دیدار با مالدیو 75 امتیاز به دست آورد که 37 امتیاز آن از اسپک، 5 امتیاز از دفاع، 11 امتیاز از سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات تیم حریف به دست آمد.

این آمار برای تیم ملی والیبال مالدیو نیز به این قرار است که 26 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع، 3 امتیاز از سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به دست آمد تا مالدیو در نهایت 50 پوئن برابر ایران به دست آورده باشد.

تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه دیگر خود در دور مقدماتی بازی های آسیایی تیم های هنگ کنگ و هند را شکست داده بود.

ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها