مریلا زارعی بازیگر فیلم «شیار ۱۴۳» و «چ» پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «شیار ۱۴۳» گفت: من یک بازیگرم و فقط لباس این نقش را به تن کردم و با خلوص و اعتقاد حرف زدم اما امشب می‌خواهم که با الفت خداحافظی کنم.
کد خبر: ۷۲۱۴۱۷
مریلا زارعی با «الفت» خداحافظی کرد

به گزارش تسنیم، مریلا زارعی بازیگر فیلم «شیار 143» و «چ» پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «شیار 143» گفت: تشکر می‌کنم از همه عوامل و گروه محترم فیلم‌های چ و شیار 143 و در رأس آنها حاتمی‌کیا و نرگس آبیار. این سومین بار است که من این جایزه را برای نقش‌آفرینی در فیلم شیار 143 می‌گیرم و فکر می‌کنم که دیگر نوبت اکران این فیلم و دیده شدن توسط مردم رسیده است.
وی افزود: تشکر می‌کنم از همه اهالی قلم و رسانه‌ها که در این چند ماه اخیر بعد از جشنواره فیلم فجر همراه من بودند. کسانی که شاید برخی از لحاظ ایدئولوژیک با من تفاوت داشتند اما از من حمایت کردند چرا که «الفت» (شخصیت اول فیلم شیار 143) و الفت‌های سرزمین من برایشان اهمیت داشت و محترم بود. همچنین تشکر می‌کنم از کسانی که من را فراموش کردند. من نقشی را بازی کردم که برای اسم بردن آن نقش یعنی مادران شهدا نمی‌توان نشسته حرف زد.
بازیگر فیلم «شیار 143» با اظهار "این جشن برای من بسیار ارزشمند است" گفت:‌ من در جشنواره فیلم مقاومت صحنه‌هایی را دیدم که این صحنه‌ها به من قوت قلب داد که من ‌می‌توانم اینجا با شما صحبت کنم. الفتی که من در شیار 143 بازی کردم یک نمونه از مادران شهدا بود و من تا اینجا به عهد خودم وفا کردم.
زارعی افزود: من یک بازیگرم و فقط لباس این نقش را به تن کردم و با خلوص و اعتقاد حرف زدم اما امشب می‌خواهم که با الفت خداحافظی کنم برای اینکه باید این راه را ادامه داد. از مادران بزرگوار شهدا می‌خواهم که برای من دعا کنند همان‌طور که دعا کردند و فرزندانشان را بدرقه کردند برای اینکه از سرزمینمان دفاع کنند و این امانت را به دست مردم خوبم می‌سپارم. شما را قسم می‌دهم به خاک پاک سرزمینم و به خون پاک شهدای سرزمینم، به اشک چشم مادران منتظر و به آزادگی آزادگان شما را قسم می‌دهم که نگذارید الفت در این شلوغی‌های شهر غریب بماند. اکران فیلم شیار 143 وعده ما و شما مردم خوب سرزمین من است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها