جام جم ورزشی: قهرمان فوق سنگین بازی‌های آسیایی گفت: این مدال طلا را به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم چرا که همه ما هر چه داریم از مردم است.
کد خبر: ۷۲۱۳۶۸
بهداد سلیمی: مدالم متعلق به مردم است

بهداد سلیمی پس از کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی و شکستن رکورد این بازی‌ها تصریح کرد: کسب مدال طلا را به همه مردم تبریک می‌گویم و این مدال را به تمام ملت ایران تقدیم می‌کنم. هرچند ما هر چه داریم از این مردم است و احتیاجی به تقدیم کردن این مدال به ‌آن‌ها نیست. امیدوارم این مدال طلا به همه مردم ایران چسبیده باشد.

سلیمی ادامه داد: خدا به من کمک کرد و نتیجه زحماتم را که در تمرینات کشیده بودم گرفتم و توانستم رکورد بازی‌ها را هم جابجا کنم. تا حالا به مجموع 465 کیلوگرم نرسیده بودم و از این نظر برای خودم یک رکورد خوب محسوب می‌شود. امیدوارم با تلاش مضاعف در رقابت‌های جهانی بهتر باشم.

او درباره انصراف از حرکت سوم خود نیز گفت: حدود 50 روز دیگر باید در مسابقات جهانی شرکت کنم و وزنه‌های سنگین ریسک بالایی دارد. تمام تلاشم این است که آمادگی‌ام را حفظ کنم تا در این مسابقات بتوانم وزنه‌های سنگین‌تر بزنم.

قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی درباره مصدومیت بهادر مولایی اظهار کرد: متأسفانه با فشاری که در حرکات یک ضرب روی زانوی بهادر آمد او نتوانست بازی را ادامه بدهد و هم خودش و هم من از این موضوع ناراحت شدیم چرا که حق او حداقل کسب یک مدال بود اما امیدوارم او به زودی خوب شود تا در رقابت‌های آینده مدال کسب کند.

سلیمی درباره انتقادات نسبت به نتایج دیگر وزنه‌برداران ایران در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: انتظارات همه از وزنه‌برداران بیش از اینها بود اما همه تلاش خود را کردند. سطح بازی‌های آسیایی خیلی بالا بود و در همه وزن‌ها رکورد بازی‌ها جابجا شد. امیدوارم بچه‌ها با تمرین مضاعف در مسابقات جهانی موفق باشند.

بهداد سلیمی در پایان سخنان خود گفت: باید از خانواده و همه کسانی که مرا در این مدت حمایت کردند تشکر کنم و از همین جا دست مردم ایران را می‌بوسم و امیدوارم دعای خیرشان در مسابقات آینده بدرقه راه همه ورزشکاران باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها