جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران نسبت به تیم های دیگر خسته تر هستند و ما برای کسب مدال طلا باید انگیزه لازم را به آن ها بدهیم.
کد خبر: ۷۲۱۲۵۳
نگرانی کواچ از آینده والیبال ایران در بازی های آسیایی

اسلو بودان کواچ درباره پیروزی راحت تیم ملی والیبال ایران برابر هنگ کنگ، اظهار کرد: بازی کردن در این شرایط برای تیم ایران بسیار سخت است، چرا که بازیکنان ما خستگی زیادی دارند، اما باید کاری کنیم که انگیزه لازم در آنها ایجاد شود. اگر خستگی وجود داشته باشد و انگیزه در بین بازیکنان نباشد، نمی‌توانیم در اینچئون موفق باشیم. بنابراین باید کاری کنیم که بازیکنان در هر مسابقه‌ای با انگیزه ظاهر شوند.

کواچ درباره شرایط مسابقات والیبال در بازی‌های آسیایی، گفت: کره جنوبی در زمانی که ما مشغول بازی در مسابقات جهانی بودیم، تمرینات خود را برای بازی‌های آسیایی اینچئون انجام داد و هم‌چنین تیم والیبال ایران یک سفر طولانی را از لهستان به کره جنوبی پشت سر گذاشته است و این خستگی را برای بازیکنان ما به همراه داشته است.

او در ادامه افزود: توپ مسابقات والیبال در اینچئون تغییر کرده است و ما برای اولین بار است که با این توپ‌ها بازی‌ می‌کنیم و من این توپ ها را در هیچ کجای دنیا ندیدم.

کوآچ در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر این توپ ها در نحوه بازی ایران در مسابقات آینده گفت: قطعا این توپ‌ها برای ما مشکل ساز می‌شود اما باید در روزهای آینده تلاش کنیم تا به این توپ‌ها عادت کنیم. باید منتظر بمانیم که وضعیت به چه شکل می‌شود. آن چه که باید مورد توجه قرار بدهیم این است که برای کسب مدال طلا به اینچئون آمدیم و نباید چیزی مانع این اتفاق شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من کاملا می دانم که مدال طلای بازی‌های آسیایی برای ایران و کمیته ملی المپیک چقدر مهم است. چرا که ایران تا به حال مدال طلای بازی‌های آسیایی را به دست نیاورده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها